Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi iik ihanaaa mies kosi minua!

Vierailija
31.12.2023 |

Nyt vasemmassa nimettömässä kimaltelee timanttisormus. Ensi vuonna mennään naimisiin enkä saata uskoa suurta ihanaa ihmettä. Ihanaa uutta vuotta palstalaisille ja uskokaa rakkauteen. Ihmeiden aika ei ole ohi. Niin sitä vaan minäkin astelen vihille ihanan miehen kanssa, vaikka vuosia ajattelin etten koskaan löydä ketään ominaisuuksieni takia. Älkää luovuttako! XoXo

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
2/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vihille aikaisintaan ensi vuonna joulukuussa, kirkot ja parhaat juhlapaikat on aikaa sitten varattu, hääpuvun saat aikaisintaan elokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vihille aikaisintaan ensi vuonna joulukuussa, kirkot ja parhaat juhlapaikat on aikaa sitten varattu, hääpuvun saat aikaisintaan elokuussa.

Häät voi juhlia muutenkin.

Vierailija
4/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemme vihille miehen kotimaassa miehen syntymäpäivänä, juhlapaikka on varattu samoin hääpuvun sovitus. XoXo

Vierailija
5/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret onnittelut <3

Kosisipa minunkin lapseni kumppaniaan<3 

Vierailija
6/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menemme vihille miehen kotimaassa miehen syntymäpäivänä, juhlapaikka on varattu samoin hääpuvun sovitus. XoXo

Hienoa, aina on ilo saada päälleen puku, jota ei ole itse valinnut. Kosinta on kiva yllätys, kun on oltu kihloissa pari vuotta?

Vierailija
7/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta alkaa sitten viimeistään raskausaikana.

Vierailija
8/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät voi juhlia muutenkin.

Nainen, joka kertoo kihlautumisesta ja sormuksesta, ei tyydy pieneen ja halpaan juhlaan.

Vierailija
9/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtube.com/shorts/TuQN_OWtcAE?si=P0BObbe7SGfjKHbN DIRTY... Teettäkää itsestänne pilapiirustus ennen avioitumista.

Vierailija
10/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneee nyt roppakaupal. saadaax me palstaväki kutsut ryyppäjäisiin?

Vierailija
11/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tilittämään ukkosi vikoja tähän samaan ketjuun myöhemmin :)

Vierailija
12/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, että sulla ei ole muita kuin palstalaiset joille kertoa ja että sun uusi vuosi ja kihlajaiset on noin tylsät, että täällä pitää roikkua 😫

Vierailija
13/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, taas yksi timanttisormuksella ostettu kotipiika.

Vierailija
14/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, aina on ilo saada päälleen puku, jota ei ole itse valinnut. Kosinta on kiva yllätys, kun on oltu kihloissa pari vuotta?

Olen kyllä ihan itse pukuni valinnut ja sovitan sitä ensi viikolla. XoXo

Vierailija
15/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta alkaa sitten viimeistään raskausaikana.

Jätä juttu tuohon ap. Kuulostaa liian ihanalta ja itse järjettömältä. Mies ulkomailta, mistä?  

Vierailija
16/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla kehumaan miestäni. XoXo

Vierailija
17/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihan itse pukuni valinnut ja sovitan sitä ensi viikolla. XoXo

Anteeksi, luulin, että mies kosi vasta nyt, mutta tämä olikin joku vanha juttu, jonka yksinäisenä iltanasi laitoit meille kommentoitavaksi. Maksaako sossu matkat hääpaikalle ja takaisin?

Vierailija
18/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, taas yksi timanttisormuksella ostettu kotipiika.

Kotipiika? En ole kotipiika mutta on meillä oma siivooja ja kokki, joten minulle ja miehelle jää enemmän aikaa muuhun. XoXo

Vierailija
19/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla kehumaan miestäni. XoXo

Aivan. xoxoxoxia käyttävät vain aasialaiset maksulliset.

Vierailija
20/43 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, että sulla ei ole muita kuin palstalaiset joille kertoa ja että sun uusi vuosi ja kihlajaiset on noin tylsät, että täällä pitää roikkua 😫

Kultani on vieressä ja  emme kerro suvulle ja ystäville vielä, joten en voi hehkuttaa tutuille. XoXo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi