Eikä! Netflixin hinta nousee!
Kyllä! Ensin Yhdysvalloissa ja sitten Suomessa. Hinnan nostolle on syynsä. Viimeksi kun itse tilasin Netflixin, kuikausihinta 7.98 euroa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
otan aina joskus 1-2 kuukaudeksi ja katson jos on joku hyvä sarja. Sitten lopetan taas tilauksen. Huomaa ettei ole tarpeeksi käyttöä niin ei viitsi maksaa turhasta,
Sama täällä.
Ei siellä niin paljon uutta tai hyvää katsottavaa ole, että kannattaisi kuukausikaupalla maksaa. Muutama kuukausi silloin tällöin: kyllä siinä ajassa ehtii nähdä ne oikeasti kiinnostavat tai tuoreet elokuvat ja sarjat.
Välillä harmittaa kun ei muista/viitsi/jaksa perua tilausta ja maksaa sit ihan turhasta ”just in case”.
Vierailija kirjoitti:
Taas? Nyt se on 10,99.
Riippuu paketista. Halvin on 7,99e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas? Nyt se on 10,99.
14.99 olisi vielä ihan sopiva, se ei vielä tunnu missään eikä ole mitään.
Tirsk! En todellakaan maksa varttieuroja jostain telkkarin katselusta. Tilaus loppuisi seinään, kiitos ja moi.
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on. Nykyään ilmeisesti kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
Voi niitä aikoja kun maksettiin jostain leffakanavasta 30-40e/kk ja samat leffat pyöri monta kuukautta.
Toiset maksoi, toiset ei. Niitä tilaajia oli suomessa vain 100 000. Tiedän, koska olin itse alalla silloin töissä.
Meillä on se perhepaketti ja 14 euroa maksaa jo. Tai niin luulisin, en oo seurannut kun suoravelotuksella ottavat :D
Ilmaiseksikin voi katsella leffoja, ei ole edes laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on. Nykyään ilmeisesti kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
Voi niitä aikoja kun maksettiin jostain leffakanavasta 30-40e/kk ja samat leffat pyöri monta kuukautta.
Toiset maksoi, toiset ei. Niitä tilaajia oli suomessa vain 100 000. Tiedän, koska olin itse alalla silloin töissä.
Niin eihän niitä kanavia viitsinyt tilata, koska olivat älyttömän kalliita ja tarjonta huonoa.
Siksi pidän netflixiä edullisena, kympillä kuukaudessa saa aika paljon tarjontaa ja voi katsoa silloin kun itselle sopii.
Helppoa myös kun voi lopettaa tilauksen koska vain, noissa kanavapaketeissa oli monesti vähintään puolen vuoden minimitilausjakso.
Netflixissä on kyllä sen verran kattavasti mulle mieleistä katsottavaa, ettei haittaa vaikka hinta nousisi. Ja se on ainoa palvelu, josta saa 4K-laatuista kuvaa. Viaplay meillä oli vähän aikaa, ja siellä vasta on tosi huonosti tarjolla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voisivat vaikka tuplata hinnan, jos sinne saisi enemmän hyvää sisältöä
Tämä, sieltä löytyy todella vähän vanhoja kulttielokuvia.
Amazonin Prime Video oli ainakin jokunen kuukausi sitten vielä 2,99 ja siellä oli vanhoja sarjoja ja vanhempia elokuvia paljon. Sarjatarjonta kuitenkin oli niin huono, että lopetin aika pian. En vaihtaisi Netflixiä siihen. Oli siis noin edullisella hinnalla Suomessa, koska suomenkielisiä tekstityksiä ei ollut saatavilla.
Kiitos vinkistä, pitääpä tsekata se. Suomenkielisiä tekstityksiä ei tule muutenkaan käytettyä.
Amazonin Prime Video oli ainakin jokunen kuukausi sitten vielä 2,99 ja siellä oli vanhoja sarjoja ja vanhempia elokuvia paljon. Sarjatarjonta kuitenkin oli niin huono, että lopetin aika pian. En vaihtaisi Netflixiä siihen. Oli siis noin edullisella hinnalla Suomessa, koska suomenkielisiä tekstityksiä ei ollut saatavilla.