Eikä! Netflixin hinta nousee!
Kyllä! Ensin Yhdysvalloissa ja sitten Suomessa. Hinnan nostolle on syynsä. Viimeksi kun itse tilasin Netflixin, kuikausihinta 7.98 euroa.
Kommentit (30)
Ja suomessa ei näe varmaakaan puoliakaan jenkkiflixin sisällöstä :(
pyh. fiplay:ssa on parempia leffoja suomitexteillä. muistakaa käyttää vpnnää jos siellä katotte...
lopetin netflixin ajat sitte. paskeja leffoja suurinosa ja liian kallis kuukausihinta..
Ja tulee varmasti nousemaan vielä moneen kertaan. Mitäs mieltä olette, te kaikki, jotka huumassanne konmarititte kaikki kirjanne, levynne ja elokuva- ja tv-sarjaboxinne?
Siinäpähän nousee. Itse olen hajauttanut tuon jo ajat sitten perheenjäsenten ja yhden kaverin kanssa ja maksetaan perhepaketista alle neljä euroa per nuppi.
Ei sitä ole mikään pakko ostaa. Netflix on tosin meillä ihan perushyödyke, joten maksamme siitä mielellämme. Laatusisältöä. HBO ostetaan jonkun tietyn sarjan ajaksi välillä.
Musta alle yhden leffalipun hinta kuukaudessa on ihan ok maksaa, kun ei tavan teeveetä katso ollenkaan. Suoraa urheilua katson lineaarisesta televisiosta, muuten käytän ruutua, katsomoa, areenaa ja netflixiä. Smart-tv rulaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas? Nyt se on 10,99.
14.99 olisi vielä ihan sopiva, se ei vielä tunnu missään eikä ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja tulee varmasti nousemaan vielä moneen kertaan. Mitäs mieltä olette, te kaikki, jotka huumassanne konmarititte kaikki kirjanne, levynne ja elokuva- ja tv-sarjaboxinne?
Miten nämä asiat liittyy yhteen? Ei kai kukaan samaa tv-sarjaa katso kerta toisensa jälkeen. Netflixin ja muiden vastaavien idea on laaja tarjonta...
Antaa nousta vaan. En ole ikuna siitä maksanut, enkä myöskään maksa.
Mulla on 7,99 €/kk. Siinäpä nouskoon.
Mun puolesta voisivat vaikka tuplata hinnan, jos sinne saisi enemmän hyvää sisältöä
Maksoi mitä maksoi meille tulee kaikki streemi palvelut ovat hintansa väärti.
Uskomatonta ruikutusta :) Vielä 10v sitten osteltiin DVD-levyjä paljon isompaan hintaan per leffa.
Olisi ihan ok jos Netflix maksaisi tuolla sisällöllä lähemmäs 20-30e.
Eipä paljon haittaa hinnankorotus. On nykypäivänä leffojen katsominen niin halpaa verrattuna milleniumin vaihteeseen että löytyy Netflix, Ruutu ja HBO -tunnarit kaikki.
Noista on kiva maksaa, ja tekijät ansaitsevat palkkionsa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljon haittaa hinnankorotus. On nykypäivänä leffojen katsominen niin halpaa verrattuna milleniumin vaihteeseen että löytyy Netflix, Ruutu ja HBO -tunnarit kaikki.
Noista on kiva maksaa, ja tekijät ansaitsevat palkkionsa.
off-topic, mutta oletko huomannut hbo:n olevan paljon hitaampi kuin flix?
Vierailija kirjoitti:
off-topic, mutta oletko huomannut hbo:n olevan paljon hitaampi kuin flix?
Olen. Selvitin asiaa aikanaan niin HBO:n hitaus johtuu siitä että heillä ei ole omia laitteitaan Suomen yhdysliikennepisteessä ja Netflixillä on. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä että Netflixiä katsoessa ko. videofilu on ihan fyysisesti Suomessa ja valokuidun päässä, kun taas HBO stream pyörii täysin kokonaan ulkomailta tietoverkko (netti-) yhteyden välityksellä, ja on siksi huomattavasti hitaampi. :D
Halpahan tuo on. Nykyään ilmeisesti kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
Voi niitä aikoja kun maksettiin jostain leffakanavasta 30-40e/kk ja samat leffat pyöri monta kuukautta.
otan aina joskus 1-2 kuukaudeksi ja katson jos on joku hyvä sarja. Sitten lopetan taas tilauksen. Huomaa ettei ole tarpeeksi käyttöä niin ei viitsi maksaa turhasta,
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voisivat vaikka tuplata hinnan, jos sinne saisi enemmän hyvää sisältöä
Tämä, sieltä löytyy todella vähän vanhoja kulttielokuvia.
Taas? Nyt se on 10,99.