Miksi miehet tönivät tungoksessa ja ryysiksessä naisia?
Tätä ihmeteltiin Ylelläkin. Eivätkö he ymmärrä, että töniminenkin seksuaalista häirintää? Katsoisivat siis jatkossa tarkemmin ketä tönivät.
Kommentit (22)
Erikoista on, jos tönivät pelkästään naisia eivätkä miehiä lainkaan.
aaaaahahha. Eli tönäiset miestä ja hän sitten erehtyi tönäisemään takaisin. Voi rassukka kun sitä sanotaan tasa-arvoksi.
Eivät töni. Höpöhöpö näitä provoja taas. Yleensä laitetaan linkki tietolähteeseen, eikä keksitä juttuja ajankuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmeteltiin Ylelläkin. Eivätkö he ymmärrä, että töniminenkin seksuaalista häirintää? Katsoisivat siis jatkossa tarkemmin ketä tönivät.
On naisilta seksuaalista häirintää mennä ja jäädä tungoksessa miesten eteen niin, että tahallaan kokevat miesten etumusten törmäilyä.
Juo aamukahvisi, niin saat edes vähän henkeä trolleihisi.
Vahingossa? Tungoksessa kun yleensä on ahdasta ja tahtomattaankin osuu toisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on, jos tönivät pelkästään naisia eivätkä miehiä lainkaan.
Olen Sanoman tylsistynyt trolli, joka yrittää lietsoa vihaa, mutta en osannut. Anteeksi.
Voin vastata mieheni puolesta tähän. Siksi, että ihmiset tajuaisivat olevansa idiootteja kun esim. kaupassa seisovat tien tukkeena ihan huvikseen. "Anteeksi, pääsisinkö tästä" ei tule kyseeseen, koska hänellä ei ole mitään anteeksi pyydeltävää. Töniminen tai passiivis-aggressiivinen tuijottaminen menee paremmin perille, ja ihmiset ihan varmasti tajuavat mokanneensa erittäin raskaasti.
Ja kyllä, häpeän tuota käyttäytymistä.
Tämä on trolli. Poistutaan sivummalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on trolli. Poistutaan sivummalle.
Näin tehdään. Hups.
*törmäilee aaveemammoihin*
M
Vaikea olla tungoksesda tönimättä muita kun muut tönivät minua, enkä todellakaan kato ketä tulen tönineeksi.
Minne on unohtunut seksuaalinen koskemattomuus ja ihmisten henkilökohtaisen alueen kunnioittaminen? Jos en halua, että minuun ei kosketa niin silloin minuun ei kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Minne on unohtunut seksuaalinen koskemattomuus ja ihmisten henkilökohtaisen alueen kunnioittaminen? Jos en halua, että minuun ei kosketa niin silloin minuun ei kosketa.
Jos et halua, että sinuun ei kosketa...? 🤔
Jos seisot esim. keskellä kaupan käytävää, etkä tajua väistää toisia kulkijoita, sinua tönitään aivan 100-varmasti, oli sukupuoli ihan mikä vaan.
Töniminen viharikokseksi niin loppuisi poikaparkojen syyllistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse otat tietoisen riskin kun menet ihmisten ilmoille, varsinkin tungokseen. Sinun pyhää vulvaasiko pitäisi erityisesti varoa tungoksessa jossa ei vaan ole tilaa?
Siski minulla on aina paistinpannu ja kaulin mukana.
Tässäkin nähdään, miten toksinen maskuliinisuus käytännössä toimii.
Joku on tainnut tönästä sua voimakkaasti päähän kun väität tälläistä huuhaata.