Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyö unissaan

Vierailija
16.01.2019 |

Viime yönä kyynärpäällä vatsaani. Ei muka muista näistä mitään.

Voiko olla näin?

Viime yönä jalkani oli hänen selkänsä päällä, ja heräsin kun kyynärpää tuli voimalla vatsaani. Mies vielä "unissaan" sanoi että nosta jalka selkänsä päältä.

On muutenkin yöllä illeä. Työntää minut pois puoleltaan, repii peittoni jos on tiputtanut omansa lattialle yms. Kaikki muka unissaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko yöhakkaajaa. Kohta on sama edessä päivälläkin. Jätä se m*tisäkki.

Vierailija
2/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on oltu jo useampi vuosi yhdessä, ei ole ikinä päivällä tehnyt mitään.

Mietin voiko mies olla niin sairas, että kostaa yöllä jotakin?

Tosin esimerkiksi eilen meillä ei ollut mitään riitaa. Miehellä tosin on haastavaa töissä..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on oltu jo useampi vuosi yhdessä, ei ole ikinä päivällä tehnyt mitään.

Mietin voiko mies olla niin sair#s, että k#staa yöllä jotakin?

Tosin esimerkiksi eilen meillä ei ollut mitään riitaa. Miehellä tosin on haastavaa töissä..

Ap

Vierailija
4/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
5/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eksän kanssa sama tilanne, ja alkoi jo niskat kipeytyä, kun en uskaltanut enää nukkua kasvot häneen päin lainkaan. Ne iskut olivat niin kovia. Mutta minä uskon, että hän ihan oikeasti toimi unissaan ja tietämättään, vaikkei hän myöskään halunnut uskoa lyövänsä.

Jos hän ei ole hereillä kuspää, niin voihan hän puoliunessa olla itsekäs ja ihan oikeasti tarkoittaa lyödä sinua ja rohmuta peittosi. Kokeile työntää hänet sängystä alas, kun tätä sattuu seuraavan kerran - jos uskallat luottaa, että hän unissaan lyö ja herää ihmetellen tilannetta, eikä sen sijaan tokene lattialta vihaisena murjomaan sinua tohjoksi.

Vierailija
6/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eri sängyissä nukkumista. 

Vierailija
7/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tappelin unissani Putinin kanssa ja potkaisin sitä karatepotkulla mahaan mutta oikeasti tietenkin vaimoa. Heräsin siihen itsekin joten ihan mahdollista on.

Vierailija
8/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni potkii unissaan tosi kovaa. Ja ihan varmuudella on unessa eikä ikinä hereillä tekisi mitään pahaa. 

Vierailija
9/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni repii aina minua hiuksista, kun kääntyy niiden päälle unissaan, milloin kopsahtaa kyynärpäästä isku ja milloin polvista.

Itse olen kuulemma silti vielä pahempi nukkuessani, aiheutin kerran kauhean mustelman miehen jalkaan kun olin tönäissyt hänet alas sängystä ja lattialla oli ollut jokin lapsen lelu. Kuulemma liki joka yö työnnän hänet alas sängystä, itse en muista mitään. Lapsena kävelin paljon unissani, kaipa tämä on jotain samanlaista.

Olen pitkään sanonut miehelle, että säästetään kunnon kokoiseen sänkyyn, mutta siinä tietty kestää saada sellainen raha kokoon pienillä tuloilla.

Vierailija
10/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaton pyöriskely ja huitominen puolinukuksisa kertoo stressistä ja paineista. Ei sillä ole mitään tekemistä kanssanukkujan kanssa. Nukkumistila tulee rauhoittaa kunnes stressi helpottaa ja kanssanukkuja (esim puoliso) voi ottaa omat unosensa toisessa sängyssä sen aikaa kunnes toinen lakkaa piehtaroimasta.

Stressaantuneen lepo on nyt laitettava etusijalle ja makuuhuone tuuletettava viileäksi ennen yöpuulle menoa ja tila tehtävä mahdollisimman häiriöttömäksi.

Draamanhaun asemesta viisas helpottaa henkisen paineen alla kamppailevan oloa että tämä saa leponsa ja toipuu.

Vierailija
11/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamanhaun asemesta viisas helpottaa henkisen paineen alla kamppailevan oloa että tämä saa leponsa ja toipuu.

Ei silti tarvitse kärsiä ihan mitä tahansa, jos oikeasti jo valmiiksi pelottaa mennä nukkumaan ja joka yö saa herätä lyöntiin tai potkuun. Väliaikaisesti voi vaikka nukkua eri vuoteissa.

Vierailija
12/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tuota nukkuessaan kun on kamalassa humalassa. Ei koskaan muulloin.

Eikä muista siitä yhtään mitään tietenkään. Mä aina nostan lattialta sen peiton ja tyynyn takaisin, muuten repii multa ja huitoo ja reuhtoo.

Vierailija
13/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on levoton nukkuja. Pyörii, potkii, ja käsi osuu muhun kun kääntyilee. Tiputtaa oman peittonsa lattialle ja vie mun peiton. Välillä kietoutuu kuin mustekala mun ympärille. Öitä rauhoitti se, että ostin Lidlistä sellaisen pitkän tyynyn, joka laitetaan meidän väliin. Mies survoo tyynyä minun sijaan ja kumpikin nukutaan paremmin.

Vierailija
14/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta tule mitään. Ei ketään voi vaatia nukkumaan samassa sängyssä jonkun unimaailman ninjan kanssa. Kamala ajatuskin että nukkuessa voi tulla yhtäkkiä pataan koska tahansa. Nyt eri sängyt ja äkkiä, koska mikään ei pilaa elämää yhtä tehokkaasti kuin univaje. 

Vierailija
15/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri sänkyihin. Ei tosiaan ole kiva herätä iskuihin,

eikä sen puoleen ole kiva että toisen jalka on selän päälläkään yöllä. Molemmat jos liikkuu nukkuessaan runsaasti on fiksuin miettiä erikseen nukkumista.

Vierailija
16/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on levoton nukkuja. Pyörii, potkii, ja käsi osuu muhun kun kääntyilee. Tiputtaa oman peittonsa lattialle ja vie mun peiton. Välillä kietoutuu kuin mustekala mun ympärille. Öitä rauhoitti se, että ostin Lidlistä sellaisen pitkän tyynyn, joka laitetaan meidän väliin. Mies survoo tyynyä minun sijaan ja kumpikin nukutaan paremmin.

joudut kohta vaihtoon

Vierailija
17/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joudut kohta vaihtoon

Ai miten niin? Pitäisikö vaan pysyä öisen Tysonin nyrkkeilysäkkinä? Pelkäänpä että se Tyson menisi vaihtoon vikkelämmin. 

Vierailija
18/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eri huoneissa saman syyn vuoksi. Mä saan joka yö potkuja ja lyöntejä, kun mies on niin hiton levoton nukkuja. Kyllästyin heräämään joka yö siihen, kun joku mätkii mua ja muutin työhuoneeseeni. Nukun paljon paremmin nykyään.

Vierailija
19/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuorsaa ja puhuu unissaan. Näin on ollut suhteemme alusta asti. Kerran junttasi täysillä kyynärpäällä selkään yöllä niin että säikähdin todella paljon. Paljon puhuu työjuttuja unissaan ja joskus ilkeällä sävyllä minulle epämääräisiä asioita. Nukumme nyt eri huoneissa lähinnä juuri tuon kuorsauksen vuoksi. Näin on parempi molemmille.

Vierailija
20/28 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias lapsi nukkuu vielä vieressä ja on ihan kuin miehesi. Ei enää lyö unessa kun kielsin kaikki väkivaltaiset piirretyt. Ei enää varasta peittoa kun käytössä on lämmin yöpuku ja sukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi