Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmatta kuumeilevia???

15.05.2006 |

Siis kaksi lasta ennestään ja kolmatta mieli tekee...Esikoinen on ihan pian 3-vuotias ja kuopus on 1v 3kk vanha ja vauvakuume nostaa päättään ihan todenteolla. Mieskin on ihan minun kuumeilustani tietämättömänä alkanut puhumaan kolmannesta lapsesta. Onko täällä muita samassa tilanteessa? Vaikka sydän hellii ajatusta kolmannesta niin silti jonkinverran epäillyttää...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöt 3v ja 1v11kk ja kolmatta tekis mieli...miestä olen yrittänyt puhua ympäri...ei ole kovin vielä lämmennyt ajatukselle...ehkä syynä se ett nuorin on sairastanut koko elämänsä tosi kamalasti ja sairaalajaksoja on ollut satoja...mut kai mä olen jotenkin hullu kun vielä kolmatta ajattelen...varsinkin nyt kun tilanne on hieman helpottanut kuopuksella...huomaa ett kaikesta selviää...täytyy ehkä kuitenkin vähän aikaa malttaa ja olla töissä ees hetki (aloitin työt huhtikuussa)...josko sit ens talvena tai kesänä...ikääkin alkaa olla päälle kolmekymmentä ett mahdollisimman pian sitä sen yhden vielä haluais...kumma tää tunne,se odotuksen ihanuus yms.kuinka sitä kaipaakaan...iiikkk...

Vierailija
22/27 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kolmatta kuumeillaan, lapset 96 ja 97...toivottavastu ei kauaa tarvii odotella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tyttö 5 vuotta ja poika 2,5v ja kovasti on minulla vauva kuume. Työt aloitin tuossa 3kk sitten, mutta jo tekisi mieli jäädä lasten kanssa kotiin vaikka töissäkin on ihan jees.

puolisoni ei vaan ole kolmannen kannalla. jokin aika sitten vielä sanoi että tahtoo kolmannen , mutta nyt sitten tuli jyrkkä ei . ei enää lisää... nyt istten minäkin tihrustan täällä yksikseni kun en muuta voi.

Vierailija
24/27 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kolmas saisi tulla kutsumatta... Toinen on vuosi ja 5kk:tta, esikoinen jo 3 vuotta. =) Ihania nuo lapsukaiset. Kolmatta päivää nyt menkat, että maaliskuulle toivotaan vauvaa...

Vierailija
25/27 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin hankkiutumassa eroon siitä kierukasta ja heti sen jälkeen alkoivat menkat. Nyt kun siitä riesasta on taas päästy, ollaan aloitettu ihan oikea vauvan yrittäinen. Jotenkin olen vielä itsekin ihan ihmeissäni, että miten tässä näin nopsaan edetään. Innoissani toki olen minäkin, mutta mieheni taitaa käydä aivan ylikierroksilla tämän asian kanssa. Eilen illalla hän tokaisi, että " kunpa nyt nopeasti saataisiin se kolmas alkuun niin päästään sitten taas hoitamaan vauvaa ja voidaan jättää vielä se NELJÄS (??!!!) reserviin" . Siis mitähäh? Tähän asti se olen minä, joka on haaveillut isosta perheestä. I have created a monster! ;0)

Onnea kaikille plussanneille, perästä tullaan -toivottavasti pian!

Vierailija
26/27 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin plussan viime viikon lopulla, mutta silti on vielä varsin epätodellinen olo asian suhteen. Vaikka kolmosta ei ole harkiten hommailtu, nyt kun se ilmoitti tulostaan, paras aika sille on juuri nyt :) Meillä 4 ja 3v. lapset jo. Olo tuntuu varsin rauhalliselta ja mukavalta kolmosen suhteen. Uskon, että kaikki menee paljon helpommin kuin kakkosen aikana, kun molemmat olivat niin pieniä yhtäaikaa.

Onkohan tämä sittenkään oikea jono mulle? :) Sikäli kuumeilen edelleen, parasta tietysti toivon, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Mutta eihän sitä näin alussa vielä tiedä. Yksi keskenmeno on saanut varovaiseksi..

Vierailija
27/27 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kuumeillaan ja yrityslupakin lääkäriltä saatu! Pilsut lopuu ensi viikon keskiviikkona ja siitä eteenpäin asia on Yläkerran Miekkosen hallussa!! Entuudestaan meillä on lapset -97 ja -05 poika ja tyttö.

Onnea jo plussanneille ja plussatuulia meille muille!