Mitä mies tarkoitti tällä?
Tapasin harrastukseen liittyvässä tilaisuudessa erään miehen, jonka kanssa juttelin kerran aiemmin baarissa. Luulin, että mies ei tunnistaisi minua, mutta kysyikin olemmeko tavanneet jossakin ja vastasin, että olemme kerran jutelleet baarissa. Hän muisti minut.
Mies kuitenkin minun siirtyessäni omien harrastuskavereideni seuraan huikkasi minulle ja katsoi silmiin "no mutta palataan". Olisin ymmärtänyt kyllä, jos tulisimme tapaamaan harrastuksen merkeissä tulevaisuudessa, mutta kun emme. Hän on tähän harrastukseen liittyen arvostettu ja kokenut, lisäksi minua reilu kymmenen vuotta vanhempi.
Itse olen miehestä kiinnostunut. Liekö sitten toiveajattelua, mutta jäin miettimään, että voisiko tuon tulkita siten, että mies haluaisi yhteyden minuun vielä?
Kommentit (9)
Voi tarkoittaa tai ei tarkoita. Se on vain heitto, ei kannata ottaa kirjaimellisesti. Itsekin saatan huikata ”nähdään taas” tms jollekin etäiselle tutulle, josta tiedän, ettei tulla näkemään vuosiin toisiamme (ilman hyvää syytä).
Ei tarkoita yhtään mitään. Tapa irrottaitua keskustelusta kesken kaiken kun tulee jotain tärkeänpää.
Vautsi! Joku mies on kiinnittänyt ap sinuun huomiota. Nyt justiinsa hääkirkkoa varaamaan. On sen verran varmat enteet ilmassa.
Tuskin on mitenkään erityisen kiinnostunut, muutenhan olisi yrittänyt varmistaa sen tapaamisen ja tutustumisen jatkamisen, pyytänyt numeroa tai kahville tms. Voi toki olla sillä mielellä, että "miksei totakin..."
Vaikea tuosta on sanoa. Voi tarkoittaa että on kiinnostunut jatkamaan keskustelua, tai sitten että sanoi noin vain tottumuksesta.
Ei ainakaan tuota tapaamista ennen ollut kiinnostunut, kun ei kerran muistanut suoraan, että olitte tavanneet. Yritä hakeutua harrastuksen tilaisuuksiin jatkossakin, niin saat ehkä asiaan selvyyden.
Miksi olet kiinnostunut jostain kerran tavatusta miehestä?