Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkatkaa, minne yli nelikymppisen naisen kannattaa suunnistaa lauantai-iltana Helsingissä?

Vierailija
15.01.2019 |

Hoikka ja ihan ok näköinen nainen lähdössä etsimään seuraa ja toivottavasti jopa parisuhdetta itselleen Helsingin yöelämästä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin Storyvillessä ja siellä oli menoa ja meninkiä. 

Vierailija
42/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole este miehen löytämiselle, mutta varsin kuivakka luonne saattaa sitä ollakin. Ripaus huumoria ei haittaisi. Ehkä säästelet sitä lauantaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nykyään käy baarissa? En ole ihan vakuuttunut, kannattaako sieltä lähteä elämänkumppania hakemaan. Mene ennemmin kuntosalille. Tai uimahalliin. Avantoon? Huono puoli se, että joutuu ehkä käymään säännöllisesti. Hyvä puoli se, että kuntokin kasvaa ;)

Lauantaina on vapaata. Kuntosaliin en halua itseäni sitoa, liikun ja kuntoilen mielummin ilman aikatauluja. ap

Kuntosalilla on parhaat miehet, mutta toki voit lähteä hakemaan kännikalan baarista.

Vierailija
44/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olin Storyvillessä ja siellä oli menoa ja meninkiä. 

Se jazziskeida mitä siellä soitetaan rikkoo korvat ja tunnelman.

Vierailija
45/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Rymy-Eetussa elämää? Siellä voisi olla menoa ja meininkiä.

Vierailija
46/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molly Malones, irkkubaari.

Vierailija
47/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei ole este miehen löytämiselle, mutta varsin kuivakka luonne saattaa sitä ollakin. Ripaus huumoria ei haittaisi. Ehkä säästelet sitä lauantaille.

Olisikin ensimmäinen kerta kun ap säästelee itseänsä (Badum-tsih!).

Vierailija
48/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskukseen. Sieltä löytyy SuomiNaiselle heidän kaipaamaansa seuraa.

Miten muka kauppakeskuksesta voi löytyä seuraa?

Itseasiassa tiedän, että sieltä löytyisi, kun ulkkarit juoksevat perässä. Näin on käynyt monesti, mutta minulle kelpaa vain suomalainen mies. ap

Vierailija
49/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tio kirjoitti:

Hietaniemen hautausmaa ottaa vastaan kaikkia vanhuksia mielellään.

Sinä olet myös jonain päivänä yli 40 v.

Vierailija
50/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siellä miehet juttelemaan yksinäisen naisen luokse vai kannattaako itse olla aloitteellinen? ap

Vierailija
51/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kunnon miehet tykkää ajella autoilla jopa ne "isot" pojat jotka lentää koptereilla silloin kun ovat ;-) Ja toki kesällä meno autoilla on toinen kun boys are back in town ja eri autot alla.

Vierailija
52/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli Vantaalla on laatupildeä metsästetty ja saatu M44 

Tässä ei ole kyse pildentarjoilukeikasta. ap

Vierailija
53/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siellä miehet juttelemaan yksinäisen naisen luokse vai kannattaako itse olla aloitteellinen? ap

Sekä että! Riippuu, miten avoin ja helposti lähestyttävä itse olet. Laita jotain sexyä päälles. Punainen väri houkuttelee miehiä. Muista hymyillä!

Vierailija
54/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus näitä sun kysymyksii XD

Vierailija
55/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että! Riippuu, miten avoin ja helposti lähestyttävä itse olet. Laita jotain sexyä päälles. Punainen väri houkuttelee miehiä. Muista hymyillä!

En ole kovin sosiaalinen ja tuntuu tyhmältä hymyillä yksinään istuessa. Sexyä vaatetta löytyy kaapista, mutta antaako se liian tyrkyn signaalin? ap

Vierailija
56/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin sosiaalinen ja tuntuu tyhmältä hymyillä yksinään istuessa. Sexyä vaatetta löytyy kaapista, mutta antaako se liian tyrkyn signaalin? ap

Ota vaihtovaatteet. Poncho on hyvä jos tissit on liikaa tiskillä niin vetäset vaan äkkii päälle.

Vierailija
57/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itäkeskukseen. Sieltä löytyy SuomiNaiselle heidän kaipaamaansa seuraa.

Miten muka kauppakeskuksesta voi löytyä seuraa?

Itseasiassa tiedän, että sieltä löytyisi, kun ulkkarit juoksevat perässä. Näin on käynyt monesti, mutta minulle kelpaa vain suomalainen mies. ap

No, sit älä mee Molly Malonesiin, siellä on usein aika paljon kemikaaliviraston porukkaa ja muita expatteja viettämässä iltaa. Kyllä se kuule on Rymy sun mesta:)  

Vierailija
58/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et jos meet johonkin stadin ytimen kuppiloista niin ei tartte mennä kuin ovesta sisään niin tullaan iskemään. Toista se on miehellä jolla ei ole rahaa tai ulkonäköä. Hiljaista pitelee

Vierailija
59/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et jos meet johonkin stadin ytimen kuppiloista niin ei tartte mennä kuin ovesta sisään niin tullaan iskemään. Toista se on miehellä jolla ei ole rahaa tai ulkonäköä. Hiljaista pitelee

Pääosin pilden perässä juoksevat idiootit saattavat tulla iskemään, mutta ei välttämättä ne potentiaaliset elämänkumppaniehdokkaat. ap

Vierailija
60/66 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen signaalin haluaisit antaa? Eikö tämä baari-ilta ollut seuranhaku keikka? Kukaan mies ei lähesty variksenpelättimeltä näyttävää hapannaamaa. Ryhdistäydy ja hymyile, ota miehiin katsekontaktia. Mene rohkeasti juttelemaan. Se ei pelaa, joka pelkää. Heittäydy tilanteeseen.

Tai vaihtoehtoisesti, jää kotiin nyhjäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi