Pyöräilijä löi 17-vuotiasta tyttöä vauhdissa rautatangolla takaraivoon - uhrille hengenvaarallisia vammoja
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vttu ihmiset on sekasin saattana.
Miehetpäs
Tuossakin huomaa kuinka mätä Suomen oikeuslaitos on. Kun ihminen saa hengenvaarallisia vammoja niin se ei todellakaan ole "törkeä pahoinpitely" vaan ta.pon yritys. Paskaset oksennusterveiset taas homeiselle ja ummehtuneelle epäoikeuslaitoksellemme.
Nykyään on täysin tuurista kiinni, osuuko jonkun nistinählyn tms. mt-ongelmaisen paskan tielle, kun tämä päättää toteuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetpäs
Et sinäkään mikään kovin hyvä tyyppi ole.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on täysin tuurista kiinni, osuuko jonkun nistinählyn tms. mt-ongelmaisen paskan tielle, kun tämä päättää toteuttaa itseään.
Tämä! Sen takia itse katson aina hirveän tarkkaan tuleeko just näitä narkkeja vastaan, jos tulee kierrän kaukaa. Tulee mieleen kun itse olin joskus tulossa iltavuorosta kotiin joku 160 senttinen tällänen MT tapauksen näkönen tuli mustat lasit päässä vastaan ja yritti tulla kohti, mitään ei tosin sattunut.
Olisiko tekijää ja tekoon johtaneitä syitä paremmin kuvaava otsikko ollut "Huumeidenkäyttäjä löi 17-vuotiasta tyttöä vauhdissa rautatangolla takaraivoon"?
Pyöräilijät on ihan sekaisin ja käy muiden tielläliikkuvien kimppuun! Pyöräily pitää kieltää!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet taas vauhdissa.
Älä yleistä jurpo.
PS. Kun kuitenkin tulet öyhöttämään mua persuksi, niin voin lahjoittaa sinun tukemalla unelmapuolueellesi vähän jytkyääniäni niin eiköhän teillä ole siellä unelmapilvessä parempi mieli. Voitte vaikka ostaa ison pensaan sinne johon tunkea päänne.
Kyllä ne kanta_suomalaiset miehetkin osaa tehdä väärin!
Minua lähti kerran isokokoinen mies seuraamaan kun olin tulossa salilta. Rauhallinen hyvämaineinen asuinalue. Juu ja olin varma että seurasi, kun valitsin hiukan erikoisen kiertoreitin ja lähti tosiaan perään kun oli ensin kaupan nurkalla seisonut. Juoksin loppumatkan. Enkä ole mikään nuori nätti nainen, vaan keski-ikäinen rupsahtanut akka.
Ehdotan että kannabiksen käytöstä saisi elinkautisen vankeuden.
Nuo hörhöt voi tehdä mitä päähän pälkähtää.
Vierailija kirjoitti:
Tai persun, tai laturaivoajan, tai jonkun muun kilahtaneen maalaisen.
EI NISTEJÄ LAHTEEN! EI NISTEJÄ MINNEKÄÄN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetpäs
Sinä ainakin olet sekaisin sukupuolisyrjiä. Kyse oli r asistista.
Mikä porukka kanniskelee rautatankoja mukana kaupungilla?
Mikä miehiä vaivaa? Mistä tämä viha nuoria naisia kohtaan?