Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaako kauniit kasvot huonon kropan?

Vierailija
15.01.2019 |

Mielestäni minulla on kauniit kasvot, pieni nenä, sopivan kokoiset silmät, keskikokoiset huulet, tuuheat ripset ja kulmakarvat ja paksut hiukset, mutta vartalossani ei ole oikein kehuttavaa. Olen normaalipainoinen, mutta minulla on suuri ja löysä perse ja reidet, paljon selluliittia etenkin takateisissä ja pienet tissit. Voiko kauniit kasvot pelastaa huonon vartaloni?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kauniit kasvot hukkaan jos vartalo on lörtsy. Sopivalla treenillä ja ruokavaliolla saisit itsestäsi aika muikean pakkauksen.

Vierailija
2/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ellet ole pahasti ylipainoinen. Jos on omenavartalo, on ihan sama vaikka näyttäisi kasvoista Nefertitiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelasta. Nykynaisen on oltava täydellinen, niin tosin on ollut aina.

T. Puuma

Vierailija
4/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä toisinpäin: vaatimaton naama, nätti kroppa?

Vierailija
5/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos minun miestäni on uskominen. Ei ole siis sanonut että vartaloni on ruma vaan kommentoi pelkästään kasvoja ja hiuksia. Pieneksi ja ihanaksi myös kutsuu minua. Kerran kun olin melkein viikon poissa  kotoa, niin sanoi keskikokoisia rintojani isoiksi (tuntui oudolta tuo). Muilla tavoin ei ole ikinä vartaloani kommentoinut. Näyttää miehelle riittävän etten ole ylipainoinen ja kasvot ovat meikattuna nätit.

Vierailija
6/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kauniit kasvot ja hiukset todellakin pelastaa, vaikka huono kroppa. Kaikilla tietämilläni tällaisilla naisilla on ihan ok vientiä. Ruma naama ja huonot hiukset on sellainen yhdistelmä, että täydellinen kroppakaan ei auta. Tästä omakohtaista kokemusta paljonkin. Varsinkin humalaisten keski-ikäisten änkyröiden suusta kuulee totuuksia tyyliin säkki päähän niin kyllä sua sitten panis ym. mukavaa. Toki nätit pulskatkin saavat kommenttia painostaan, mutta aika monet sitten kuitenkin tykkää rehevistä naisista ja kehuja satelee.

Vierailija
7/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suuret usein kauniiksi kehutut silmät, keskipaksut huulet, isohko pyöreähkö nenä, sydämenmuotoiset pyöreät kasvot. Ohuehkot luonnonlaineilevat ristiveriset/vaaleahkot hiukset ja tummat normaalit kulmat.

Ja omenavartalo (kai): pallovatsa, suuret rinnat, pyöreähkö takapuoli, raajat keskikokoiset. Pituus naisten keskimittaa. Usein kuulen näyttäväni ikäistäni vähintään 5v nuoremmalta (alle kolmekymppiseltä).

Urheilullisia miehiä pörrännyt ympärillä viimeiset kaksi vuotta...

Vierailija
8/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä järveen ja katso tuleeko kroppa kauniiden kasvojen mukana ylös vai jääkö sinne.

Vierailija
9/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaa voi aina muokata liikunnalla ja ruokavaliolla, naaman muuttaminen vaatii leikkauksia. Että sinänsä vastaisin Ap:n kysymykseen että joo. Itse ottaisin miehenä mielummin naisen jolla on kauniit kasvot ja vartalossa toivomisen varaa kuin naisen jolla on täydellinen vartalo mutta ruma naama. 

Vierailija
10/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä toisinpäin: vaatimaton naama, nätti kroppa?

Tällä on ihan varmasti enemmän vientiä kuin plösöllä nättinaamalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi