Oletko yllätynyt jonkun henkilön vanhemmuudesta eli olet lähes varma että henkilöllä ei ole lapsia?
Mutta kuitenkin on ollut. Millainen ihminen hän oli
Kommentit (5)
Ainakin yksi kerta tulee mieleen. En ollut osannut ajatella, opiskelukaverillani (yliopistossa) hänen 21 vuotissyntäreillä mukana olisi myös hänen lapsensa. Jatkoille lapsi ei sentään lähtenyt, vaan jäi varmasti hyvään hoitoon samaisen kaverini miehen siskon hoidettavaksi.
Joskus olen ihmetellyt miten on joku ihminen suostunut tuon tyypin kanssa tekemään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen ihmetellyt miten on joku ihminen suostunut tuon tyypin kanssa tekemään lapsia?
Heh. tulee outo olo, jos tai kun ajattelee, että mitenkähän kaikki on majdollisesti edennyt, että minäkin olen tähän maailmaan syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan millaisella tahasa ihmisellä voi olla lapsia. Ei tarvi kovin suurta kapasiteettiä ruikata pisara spermaa emättimeen ja vielä vähemmän kykyjä ottaa ne vastaan.
Oikeasti ainut jolla ei voi olla omia lapsia on lapsettomuudesta kärsivä. Se ei sen sijaan näy päälle päin mitenkään.
Niin jos ajatellaan vain fysiologisesti.
On kuitenkin ihmisiä joista (ainakin mielessään) ällistyy kuullessaan että hän onkin äiti/isä.
Eivät millään lailla, tavalla tai toisella, ole sen oloisia että heillä olisi omia lapsia.
Ihan millaisella tahasa ihmisellä voi olla lapsia. Ei tarvi kovin suurta kapasiteettiä ruikata pisara spermaa emättimeen ja vielä vähemmän kykyjä ottaa ne vastaan.
Oikeasti ainut jolla ei voi olla omia lapsia on lapsettomuudesta kärsivä. Se ei sen sijaan näy päälle päin mitenkään.