Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko yllätynyt jonkun henkilön vanhemmuudesta eli olet lähes varma että henkilöllä ei ole lapsia?

Vierailija
15.01.2019 |

Mutta kuitenkin on ollut. Millainen ihminen hän oli

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millaisella tahasa ihmisellä voi olla lapsia. Ei tarvi kovin suurta kapasiteettiä ruikata pisara spermaa emättimeen ja vielä vähemmän kykyjä ottaa ne vastaan.

Oikeasti ainut jolla ei voi olla omia lapsia on lapsettomuudesta kärsivä. Se ei sen sijaan näy päälle päin mitenkään.

Vierailija
2/5 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi kerta tulee mieleen. En  ollut osannut ajatella, opiskelukaverillani (yliopistossa) hänen 21 vuotissyntäreillä  mukana olisi myös hänen lapsensa. Jatkoille lapsi ei sentään lähtenyt, vaan jäi varmasti hyvään hoitoon samaisen kaverini miehen siskon hoidettavaksi.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ihmetellyt miten on joku ihminen suostunut tuon tyypin kanssa tekemään lapsia? 

Vierailija
4/5 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen ihmetellyt miten on joku ihminen suostunut tuon tyypin kanssa tekemään lapsia? 

Heh. tulee outo olo, jos tai kun ajattelee, että mitenkähän kaikki on majdollisesti edennyt, että  minäkin olen tähän maailmaan syntynyt.   

Vierailija
5/5 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan millaisella tahasa ihmisellä voi olla lapsia. Ei tarvi kovin suurta kapasiteettiä ruikata pisara spermaa emättimeen ja vielä vähemmän kykyjä ottaa ne vastaan.

Oikeasti ainut jolla ei voi olla omia lapsia on lapsettomuudesta kärsivä. Se ei sen sijaan näy päälle päin mitenkään.

Niin jos ajatellaan vain fysiologisesti.

On kuitenkin ihmisiä joista (ainakin mielessään) ällistyy kuullessaan että hän onkin äiti/isä.

Eivät millään lailla, tavalla tai toisella, ole sen oloisia että heillä olisi omia lapsia.