Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun huomaa miten yksinkertaisessa seurassa onkaan

Vierailija
15.01.2019 |

Turhaan on miettinyt mitä ihmiset ajattelevat. Totuus on että eivät juuri mitään. Eivät he missään vaiheessa ole olleet niin viisaita kuin luulin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko persujen vaalitilaisuudessa?

Vierailija
2/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt käytös luo ihmisestä älykkään kuvan. Keskusteluissa totuus paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapersutrolli parantaa suorituksiaan koko ajan! Yleensä 5 ensimmäisen vastaajan joukossa, nyt yhä useammin jo top 3.

Sillä palstapersutrollille kaikki ketjut ovat persuketjuja.

Vierailija
4/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on masentava tunne. Melkein sitä tulee kateelliseksi niille tyhjäpäille, he pääsevät elämässään helpolla kun ei päässä liiku ajatuksia vaan kaikki otetaan mitä annetaan miettimättä laajempia kokonaisuuksia.

Vierailija
5/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös miettiä miksi tyhjäpäiden seura vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen. Ehkä oma älykkyys ei olekaan sillä tasolla mitä antaa itselleen uskotella.

Vierailija
6/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapersutrolli parantaa suorituksiaan koko ajan! Yleensä 5 ensimmäisen vastaajan joukossa, nyt yhä useammin jo top 3.

Minua huvitti "trollin" kommentti.

Itse assosioin myös yksinkertaiset ihmiset persuihin. 

Vierailija
7/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäiden elämä on helppoa ja huoletonta. Tieto lisää tuskaa.

Vierailija
8/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset ihmiset tarvitsevat vahvan johtajan ja vertaistukea.

Vierailija
9/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistuttaa miten jotkut leimaavat ja syrjivät ihmisiä mielipiteiden perusteella. Tekisi sinullekin hyvää pikkusen avartaa näkemyksiä.

Vierailija
10/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstako herätti?

Vierailija
11/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisia ihmisiä kuunnellen hämmästelee, miten he oikein osaavat pureskella ruokansa.

Vierailija
12/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä viisaus sitä että omaa samat mielipiteet ja aatteet kuin itse tai vähintään ympäripyöreästi on samanmielinen? Minun mielestäni todellinen viisaus tulee ilmi eriävien näkemysten kolahtaessa ja miten siihen reagoi. On helppoa kutsua muita yksinkertaisiksi ja luulla sen todistavan että on itse älykäs.

Vierailija
13/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat monesti itse sitä miksi toisia syyttävät.

Dunning-Kruger efektiin kannattaisi perehtyä.

Jos olette niin älykkäitä, niin tiedätte jo varmaan mistä puhun, mutta jos nevöhööd, niin varmaan osaatte perehtyä omatoimisesti.

Vierailija
14/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistuttaa miten jotkut leimaavat ja syrjivät ihmisiä mielipiteiden perusteella. Tekisi sinullekin hyvää pikkusen avartaa näkemyksiä.

Olen lukenut Suomen Uutisia  ja se kyllä avarsi näkemystäni persuista.

Vertaan persuja usein uskovaisiin. 

Vierailija
15/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo hyvin paljon sinusta jos hihittelet jokaiselle persujutulle. Sen mitä olen sivusta seurannut, niin nimenomaan ne persut tuntuvat olevan niitä, jotka kyseenalaistavat vallassa olevien käytäntöjen ja ajatusmallien epäkohtia ja haluavat herättää niistä keskustelua, kun taas nämä suvaitsevaiset "älyköt" kykenevät lähinnä persuttelemaan eivätkä koskaan osaa esittää mitään asiallista tai rakentavaa.

Vierailija
16/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama :D

Kaikki yksinkertaiset ihmiset eivät ole persuja, mutta kaikki persut ovat yksinkertaisia ihmisiä. ;) 

Vierailija
17/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo hyvin paljon sinusta jos hihittelet jokaiselle persujutulle. Sen mitä olen sivusta seurannut, niin nimenomaan ne persut tuntuvat olevan niitä, jotka kyseenalaistavat vallassa olevien käytäntöjen ja ajatusmallien epäkohtia ja haluavat herättää niistä keskustelua, kun taas nämä suvaitsevaiset "älyköt" kykenevät lähinnä persuttelemaan eivätkä koskaan osaa esittää mitään asiallista tai rakentavaa.

Persut eivät ole tehneet työtä selvittääkseen asioita, vaan he nielevät sen, mitä Suomen Uutiset sanoo.

Tämä saa persun kuvittelemaan, että hän on erittäin tietoinen valtakunnan asioista.

Objektiivinen ajattelu vaatii laajaa sivistystä, virkeää mieltä ja tietysti älykkyyttä.

Vierailija
18/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät ole tehneet työtä selvittääkseen asioita, vaan he nielevät sen, mitä Suomen Uutiset sanoo.

Tämä saa persun kuvittelemaan, että hän on erittäin tietoinen valtakunnan asioista.

Objektiivinen ajattelu vaatii laajaa sivistystä, virkeää mieltä ja tietysti älykkyyttä.

Kaikkivoipa vihreä siellä äänessä :D

Et uskokaan miten naurettavalta kuulostat.

Vierailija
19/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyhjä pää jostain sopertaa taka-aasikko-ongelmiaan, kannattaa pysähtyä kahvilaan pullalle tms. ja katsoa kun tämä heikkopäinen ulvoo itkusta ja huutaa häirintöjään. Toki sihen asti kun tämä passitetaan pois häiriiköimästä.

Vierailija
20/27 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmälle on kiire keksiä jotain selityksiä häirinnälleen ennen h-hetkeä. Sitä sopertaa paniikissa "sitä minä tarkoitin/ sanoin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän