Mies suostu häihin, ainoastaan maistraatti käy
Kommentit (56)
Tehkää maistraattivihkimisestä niin juhlava kuin sinä haluat. Voiko sen jälkeen kuitenkin olla joku juhla johon kutsutte vieraita, vai onko se miehelle ehdoton ei?
Ihana mies ❤️ Meillä toisinpäin, mies haluaisi kirkkohäät ja isot juhlat. Onneksi en kuulu kirkkoon, hääpuvun suostuin ostamaan miehen mieliksi. Juhlat evvk. Huoh.
Pitäkää vihkitilaisuus maistraatissa ja sitten pidät hääjuhlan ilman miestä, jos hän ei sinne halua.
Mies ei halua sormuksia eikä mitään tapahtumaa. Todistajat viranpuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies ❤️ Meillä toisinpäin, mies haluaisi kirkkohäät ja isot juhlat. Onneksi en kuulu kirkkoon, hääpuvun suostuin ostamaan miehen mieliksi. Juhlat evvk. Huoh.
Vaihda aloittajan kanssa miestä.
Meillä mies suostui menemään naimisiin ainoastaan siinä tapauksessa, että järjestetään näyttävät häät. Minun ehdotukseni maistraatista torpattiin täysin.
Itsekin haluan vaan maistraattihäät. Pari läheisintä kaveria ja vähän ”salaa” naimisiin. Juhlat sitten joskus myöhemmin.
Vaihdetaan miehiä! Musta olisi ihanaa, jos naimisiinmeno olisi vain nopea toimitus maistraatissa läheisimpien läsnä ollessa ja sen jälkeen porukalla hyvään raflaan syömään. Mutta ei, kun pitää kutsua se joku 200+ vierasta ja kirkko ja kaikki. Saapa nähdä, päästäänkö koskaan naimisiin asti :D
Taas näitä. Naimisiin mennään juhlien takia, ei siksi että halusia olla miehensä kanssa. Ja lapset tehdään, jotta somee saadaan kivoja päivityksiä ja kuvia.
Mies ei halua naimisiin, kokee sen pakkona ja suostuu takiasi mutta jo se, ettei halua sormuksia eli haluaa näkyä sinkkuna ja tavallaan olla niin kuin mikään ei muuttuisi, kertoo paljon. Nyt kannattaa miettiä tarkkaan tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies suostui menemään naimisiin ainoastaan siinä tapauksessa, että järjestetään näyttävät häät. Minun ehdotukseni maistraatista torpattiin täysin.
Teidän olisi pitänyt vaihtaa puolisot AP:n kanssa keskenään :)
jätä se sika.
Tai onko se poissuljettua, että järjestät ja kustannat itse ne haluamasi kunnon häät? :)
Sormukset on pelkkä symboli, ei ne kerro sitoutumisesta tai suhteen vakavuudesta yhtään mitään.
Älkää menkö naimisiin jos se on sinulle kynnyskysymys. Sanot miehelle, että jatketaan sitten näin kunnes jokin muuttuu.
(Muutos voi olla, että löydät miehen joka haluaa hääjuhlat tai ettet enää kaipaakkaan juhlia.)
Olisiko se niin hirveää? Mieti miten säästyy tonneja rahaa ja voitte lähteä miehesi kanssa ihanalle häämatkalle vaikka kuukaudeksi niillä rahoilla.
En suostuisi minäkään. Typerää rahantuhlausta ja kauhea vaiva.
Ihmettelen aina näitä "olen haaveillut häistä pikkulapsesta asti" -tyyppejä. Millainen kasvatus on tytöllä, jolla ei pyöri muuta mielessä kuin omat häät? Siis naimisiinmeno ja juhlahössötys? Sääliksi käy.
N27
Voi voi, eikö prinsessaunelma käy toteen. Voithan sä ostaa hääpuvun ja kekkuloida se päällä peilin edessä, kuvauttaa itsesi jne. Tsemppiä.