Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä suuttui kun huomasi antamassani kukkakimpussa alennustarran

Vierailija
15.01.2019 |

En vaan enää tajua. Kilahtelee muutenkin ihmeellisistä asioista mutta tämä oli jo kaiken huippu. Sain kukat päin näköä ja huudot että tämänkö verran haluan tähän suhteeseen panostaa. Naisella ei siis ollut mikään merkkipäivä vaan ajattelin ihan vaan piristää häntä kun näin marketissa kauniita kimppuja.

Nainen, suuttuisitko tuollaisesta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen. Mulle kelpaa alekukatkin.

Vierailija
2/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harvoin tuo kukkia, niin aletarra on aika kiusallinen. Jos viet toistuvasti, niin kyllä se sitten on hyväksyttävää joskus alekukkiakin tuoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, järkyttyisin ylipäätään jos mieheni toisi minulle kukkia että kuka on kuollut. 

4/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ale tarra aika nolo

Vierailija
5/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nainen ei ole ihan terve.

Mun mies tuo mulle joka viikko kukkia, tiedän että ne on ihan marketista vaan ja kimppu on alennuksesta joskus. Tiedän myös että mies on köyhä ja että se ajatushan se on se tärkein. Eihän hänen mikään pakko ole minulle kukkia ostaa, mutta haluaa huomioida. :) Ja hänen rahatilanteensa tietäen preferoin jopa niitä alennuskukkia!

Eli en todellakaan suuttuisi, halin ja suukon antaisin ja kiittäisin <3 

Vierailija
6/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keksin tän jutun, koska olen yksinäinen ja työtön. En saa aikaa kulumaan. Ap

Vierailija
7/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi, järkyttyisin ylipäätään jos mieheni toisi minulle kukkia että kuka on kuollut. 

Outoa. Olen eläessäni vienyt useammankin kerran kukkia ilman mitään erityistä syytä (, kuten määrätyn merkkipäivän johdosta) eri naisille yhteensä, ehkä noin kymmenelle. Vielä kertaakaan en ole aiemmin osannut ajatella, että ainoastaan tuomani kukat viestisivät ja kertosivat, että joku on kuollut. - Erikseen ja kokonaan toinen asia ovat ne kerrat, jolloin olen vienyt kukkia kuoleman johdosta, mutta silloin kukkien rinnalla olen vienyt tai muutoin toimittanut samalla myös suruadressin.  

Vierailija
8/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos viet kukat muovipaketissa ja vielä hintalappu kiinnitettynä, ei se kerro sun sivistystasosta kovinkaan kummoisia.

Vierailija
9/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla? Vaikka olisin sisällä koko päivän yksinäni maaten, kuluu päivä nopeasti.

Vain töissä aika matelee, koska haluan sieltä pois ja äkkiä omaan kotiini.

Vierailija
10/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakukat ostetaan kukkakaupasta eikä mistään marketista. Ne on ihan eri laatua ja jos vielä alessa niin ne on vanhoja.

Vierailija
11/21 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa myös alekukat, mutta hintalappu mielellään pois, oli sitten alekukat tai ei.

Itselle kyllä tulisi ensimmäisenä mieleen, että miten mies on nyt mokannut, jos tulee kotiin kukkapuska kourassa.

Vierailija
12/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakukat ostetaan kukkakaupasta eikä mistään marketista. Ne on ihan eri laatua ja jos vielä alessa niin ne on vanhoja.

Mieheni ostaa silloin tällöin kukkia kauppareissulla juurikin marketista. Minusta ajatus on tärkein asia ja ilahdun joka kerta. Ja mieluummin otan useamman alekukan kuin yhden kalliin kukkapuskan.

Vierailija
13/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan enää tajua. Kilahtelee muutenkin ihmeellisistä asioista mutta tämä oli jo kaiken huippu. Sain kukat päin näköä ja huudot että tämänkö verran haluan tähän suhteeseen panostaa. Naisella ei siis ollut mikään merkkipäivä vaan ajattelin ihan vaan piristää häntä kun näin marketissa kauniita kimppuja.

Olisin kyllä pahoillani ja pitäisin huonona asiana. Juuri kukkien kohdalla aletarra kertoo siitä, että antaja antaa muodon vuoksi, ei oikeasti ilahduttaakseen. Alekukkien ostamiseen ei ole mitään muuta järkisyytä kuin että tuntuu siltä, kuin jotain pitäisi viedä tuliaisiksi, mutta ei viitsisi oikeasti miettiä, mitä. Jos haluaisi kukilla oikeasti ilahduttaa, panostaisi sen verran tuoreempiin kukkiin, että ne kestäisivät edes muutaman päivän. Parhaimmillaan kun leikkokukat kestävät pitkälti toista viikkoa, mutta nuo aleversiot on valmiiksi nahistuneet jo ennen kuin antajan perävalot lakkaavat näkymästä.

Vierailija
14/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkään lahjoissa tai kukissa ei pitäisi koreilla minkäännäköistä hintalappua. Tietenkin on ymmärrettävämpää kun antaja on mies tai nuori ihminen.

Vierailija
15/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tulee kysymys: "mitä pahaa sinä nyt olet tehnyt". Tuohon kysymykseen jäi minun kukkien ostamiset.

Vierailija
16/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Onhan toi ale tarra aika nolo

Se on todella NOLO moka!

Vierailija
17/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset poistanut aletarraa? Ei se ole mikään kiva lahjassa.

Vierailija
18/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän voisi vastata täällä normaalilla tavalla: jätä se emakko. 

Itse miettisin kyllä pitkään, että kannattaako tuollaisessa suhteessa jatkaa. Ei tuo ihan terveeltä kuulosta.

Vierailija
19/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksit ihan itse? Iloinen yllätys, luulin että se oli suoraan jostain sarjasta tai leffasta.

Oman mielikuvituksen käyttö on aika jees, jos on tylsää kirjoita tarinoita ja vaikka julkaise niitä esim. blogissa. Siitä se lähtee.

Vierailija
20/21 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien usein kukkia, kun menen vierailulle. Valitsen yhteensopivat kukat kukkakaupassa, sidotutan kauniin kimpun ja olen iloinen löytäessäni kukkia, joista on iloa vastaanottajalle.

Olen useita kertoja saanut lahjaksi huoltoaseman räytyneen kukkakimpun tai jonkin folioon käärityn kukkapurkin, joista olen kittänyt, mutta en todellakaan ilahtunut.

Ymmärrän, etteivät kaikki välitä estetiikasta, mutta kulahtanut tuliainen on mielestäni nolo. 

Mielestäni vastaanottajaa kuuluu arvostaa.