Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pepun nuoleminen

Vierailija
15.01.2019 |

Mieheni haluuaa nuolla anustani esileikkinä. Ja pakottaa nuolemaan omaansa. Sairasta vaikka itse nautin kielestä siellä. En siitä kun nuolen itse. Oksettaa juttu...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nuolla aamupaskat niin sairaus paranee kyllä siitä

Vierailija
2/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni varmaan. Pillua täytysi nuolla. Ei kyllä ime kullia. En muuten nuole,vaikka haluaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa pitkässä parisuhteessani sattui vuosia sitten tapaus, jossa kiihkeästi pimppaa ja välilihaa nuollessani kieleni luiskahteli välillä myös peppureikään. Ei maistunut uloste, koska vaimo on tarkka hygieniastaan. Hän sai sillä kerralla aivan uskomattomia orkkuja. Totesimme, että sen täytyi johtua herkän pepun ympärystän nuolennasta. Sen jälkeen vaimo on pyytänyt peppunsa nuolemista joka rakastelussamme. Itse en halua hänen nuolevan omaa peppuani.

Vierailija
4/17 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on kokeiltu ja naiseni peppua nuolen mielellään..tulee melko pervo olo siitä

Vierailija
5/17 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt persettä pitää nuolla. Se on kuin kunnian osoitus naiselle, jonka kanssa peuhailee. Heheh. Mutta todellakin. Kivaa

Saa munki pyllyä nuolla jos tykkää. Herkät alueet. Pitää nauttia kehostaan

M28

Vierailija
6/17 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap, tykkään ja kiihotun ihan hullusti kun mun pyllyä nuollaan ja työnnetään kieli sisään, mutta en voisi kuvitellakaan, että itse nuolisin.

Vierailija
7/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään erittäin paljon kun mieheni nuolee mun pyllyreikää ja työntää kieltä sinne ❤️ ihana pyllistää ja levittää käsillä pakaroita kun toinen intohimoisesti nuolee.

Monesti haluaa pelkästään nuolla pyllyä ilman muuta aktia. Toki itse kiihotun aina niin kovasti että yleensä vähintään runkkaan miehen kiitokseksi ☺️

Vierailija
8/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ap, tykkään ja kiihotun ihan hullusti kun mun pyllyä nuollaan ja työnnetään kieli sisään, mutta en voisi kuvitellakaan, että itse nuolisin.

Sama juttu, tykkään kun pyllyäni nuollaan, mutta itse en nuole kenenkään pyllyä. Varsinkin satunnaisissa seksisuhteissa nautin siitä, kun saan itsensä alfamiehiksi mieltävät miehet nuolemaan pyllyäni. Miehet eivät voi vastustaa kun rohkaisen, että "älä vaan lopeta"/"uuuh, haluun sun kielen sisään".

Vierailija
9/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, tykkään kun pyllyäni nuollaan, mutta itse en nuole kenenkään pyllyä. Varsinkin satunnaisissa seksisuhteissa nautin siitä, kun saan itsensä alfamiehiksi mieltävät miehet nuolemaan pyllyäni. Miehet eivät voi vastustaa kun rohkaisen, että "älä vaan lopeta"/"uuuh, haluun sun kielen sisään".

Parasta on kun saan miehen nuolemaan mun persettä vastahakoisesti, ja mies ei kehtaa laittaa vastaan ja lopettaa "kun on niin kova rakastaja"

Vierailija
10/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kyllä naisen pepun nuoleminen on ihan parasta.

t. pervo-kake

Vierailija
11/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nappi on huolella pesty. Kielen sinne voi livauttaa. Ei maistu yhtään miltään. Enemmän pillussa makumehuja on. Nautinto onkin ihan omaa luokkaansa. Ei sitä voi olla antamatta.

Vierailija
12/17 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin puolison peppua enemmän kuin mielelläni, jos saisin. Mutta pimpsaakin olen saanut nuolla kerran viimeisen usean vuoden aikana ja pyllyn nuolemisesta on kauemmin, ennen sain nuolla useinkin. Mitään syytä hän ei ole kertonut, ei vain halua sitä. Minun peppua hän ei ole suostunut koskaan nuolemaan eikä sormettamaankaan aikoihin. :/

M41

Vierailija
13/17 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ekologistakin, jos nainen käy paskalla ja huutaa sitten miehen nuolemaan perseen puhtaaksi!

Säästyy paperia!

Vierailija
14/17 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän monitahoinen juttu. Meillä naisen perseen nuoleminen ja perusteellinen suuseksi muutenkin on ihan vakiokamaa, en oikeastaan tykkää siitä mutta nainen jotenkin määrää näissä asioissa ja kun toinen kiihottuu, kiihotun siitä itsekin. Nainen ei myöskään itse anna suuseksiä, en ole tosin sitä halunnutkaan. Palkkioksi saan laueta pimppaan. Kerran kysyin, tykkäisikö hän peppuseksistä, hän naurahti ja sanoi että ainoa asia mikä menee sisään mun pepusta on kieleni. 

Taidan olla vähän vähemmistössä kun nainen on meillä "domina", ilman nahkaa ja ruoskaa vain.

Vierailija
15/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuilija kirjoitti:

Itse tykkään erittäin paljon kun mieheni nuolee mun pyllyreikää ja työntää kieltä sinne ❤️ ihana pyllistää ja levittää käsillä pakaroita kun toinen intohimoisesti nuolee.

Monesti haluaa pelkästään nuolla pyllyä ilman muuta aktia. Toki itse kiihotun aina niin kovasti että yleensä vähintään runkkaan miehen kiitokseksi ☺️

Ihana nainen :)

Vierailija
16/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, luonnotonta, vaarallista ja luonnonvastaista.

Vierailija
17/17 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa pitkässä parisuhteessani sattui vuosia sitten tapaus, jossa kiihkeästi pimppaa ja välilihaa nuollessani kieleni luiskahteli välillä myös peppureikään. Ei maistunut uloste, koska vaimo on tarkka hygieniastaan. Hän sai sillä kerralla aivan uskomattomia orkkuja. Totesimme, että sen täytyi johtua herkän pepun ympärystän nuolennasta. Sen jälkeen vaimo on pyytänyt peppunsa nuolemista joka rakastelussamme. Itse en halua hänen nuolevan omaa peppuani.

Minä tykkään, että mies laittaa orgasmin lähestyessä nuollessaan kaksi sormea vaginaan ja painaa sopivasti. Minulla se ainakin jotenkin vielä voimistaa orgasmia silloin. Kerran hän laittoi sormen myös peppuuni (kyselemättä) ja se tuntui vähintään yhtä hyvältä. Kannattaa ehkä kysyä ensin, mutta vaikea kuvitella, ettei joku tykkäisi miltä se tuntuu. Vaikkei mitään eturauhasta olekaan, mutta tuntuu silti hyvältä.

Aloitukseen liittyen oman mieheni perää nuolen harvoin, mutta joskus suihin ottaessa kierrän sinnekin. Mieluiten saunan jälkeen, miehet ovat yleensä aika karvaisia sieltä ja sinne tarttuu kyllä hajut vaikka pesaisisi. Ei sekään silleen ällötä, mutta mieluummin saunan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä