Painatko liikennevalojen nappia vaikka se on jo painettu?
Painatko liikennevalojen nappia vaikka siinä on jo 7 ihmistä seisomassa ja se valo siinä boxissa valo ilmoittaa, että sitä on jo painettu. Jos painat, niin miksi?
Kommentit (44)
Jään hakkaamaan nappia kunnes valo vaihtuu vihreäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että aikansa kun painelee niin se valo vaihtuu :)
Raivostuttavinta on kun joku painelee sitä nappia vaikka on jo painettu ja kun se sattumalta vaihtuu niin hymyilee omahyväisesti kun luulee että sai sen painelemalla vaihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut että se vaihtuu ihan yhtä nopeasti vaikka ei painele.
Painan. Ja saatan joskus naputtaa sitä oikein monta kertaa. Ajatuksena se, että vaihtuu nopeammin kun naputtaa sitä. LOL
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavinta on kun joku painelee sitä nappia vaikka on jo painettu ja kun se sattumalta vaihtuu niin hymyilee omahyväisesti kun luulee että sai sen painelemalla vaihtumaan.
Ja takuulla kertoo eteenpäin kun "ihmiset eivät osaa edes liikennevaloja käyttää... onneksi MINÄ tulin paikalle, muuten seisoisivat siellä varmaan vieläkin." GRRR!
Jotkut painaa junassa sitä oven avaus nappia vaikka on jo painettu, jotkut jopa rämpyttää et ovi aukeais nopeammin.
Koitan saada aina uuden enkan napin painelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut että se vaihtuu ihan yhtä nopeasti vaikka ei painele.
Täytyypä joskus kokeilla, jos on aikaa jäädä odottelemaan 🤭
Joskus ajatuksissani olen painanut. Sitten tietty nolottaa ja mös miettii, pahoittiko joku mielensä.
Painan, ihan piruuttani, koska en välitä muista luupäistä. Vihreä aalto tänne, heti, mulle, nyt!
Vierailija kirjoitti:
Koitan saada aina uuden enkan napin painelussa.
Kerran kun eräs jalankulkija hakkasi nappia noin 33 kertaa piip-piip-piip-piip-piip-piip-piip-piip-piip-piip ja siihen päälle vielä liikennevalojen oma piipitys piiiip-piiiiip-piiiip, niin teki mieli tönäistä se hermoheikki auton alle.
En ole koskaan painanut nappia ja aina on vaihtunut valo vihreäksi vaikka olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan painanut nappia ja aina on vaihtunut valo vihreäksi vaikka olen yksin.
Ei vaihdu kaikissa valoissa lainkaan jos ei paina.
Tiesitkö, että kun sitä nappia painelee Staying Aliven tahtiin niin se valo herää henkiin!
Näin kerrottiin ensiapukurssilla.
Painan, koska kuuluu niin kiva piippaus kun sitä painaa. Rakastan sitä!
En.