Voi noita nuoria :D Eikai vedenkeitin mene rikki jos sinne laittaa nuudelit mausteineen?
sanoin keitintä ostaessa, et tän kanssa saat helposti nuudelitkin, no poika oli laittanut nuudelit keittimeen sisälle mausteineen päivineen. Unohdin mainita että ihan lautaselle ja kaataa kiehuvaa vettä päälle
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin nyt pestä sen ja keittää vettä mutta nuudelit haisee yhä 🙈
ideoita?
Osta uusi. Pitäköön uusavuton sen toisen vedenkeittimen nuudelikeittimenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon nuoruutta kannata sotkea, kaikkihan tota tekee.
Olen aikuinen mies ja keittänyt monet nuudelit
ja nakit hotellin vedenkeittimellä.
Huuhdellut oon toki laitteen käytön jälkeen
No niimpä, ei kaikkea voi osata heti. Jos nuudeleita ei ole ennen keitellyt, saati joutunut yksin huolehtimaan aivan kaikesta. Kaipa hän ajatteli että siellä ne kypsyy kuten kattilassakin, no niin varmaan kypsyivätkin
Vedenkeittimessä ei koskaan saa keittää mitään muut kuin vettä, sillä vastuksista liukenee nesteeseen kuparia, jos se neste on hapanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taannoin poika laittoi maitoa vedenkeittimeen, oli tarkoitus tehdä kaakaota. Maito paloi vastuksiin ja oli tosi vaikea saada puhtaaksi.
VEDENkeitin! Poika vähän tyhmä?
Ajattelematon
Muutaman pesukerran ja kiehautuksen jälkeen ei juurikaan enää haise, pitäis varmaan koittaa vielä keittäää vettä ja maistaa 😅🙈
harmi kun ihan uusi keitin, poika vasta viikko sitten osti :(
no ei mikään kokki kolmonen ole ikinä ollut, mutta varmaan jatkossa keittelee kattilassa :)
Vierailija kirjoitti:
Etenkin aasialaisilla on kuulemma tapana pestä kalsarit samalla periaatteella sillä vedenkeittimellä että bon appetit vaan! :)
http://www.asiaone.com/world/people-have-been-boiling-their-underwear-h…
Mun entinen naapuri muuten, joka muutti n. kk sitten vihdoin ekaa kertaa omaan kämppään 28-vuotiaana äidin helmoista, oli heittänyt kaikki pakkasessa olleet (vanhempiensa sinne tuomat ja vastikään ostamat) lihat ja kalat roskiin, koska "niissä oli vanhentunut päiväys"... :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ja edellinen asukas on pessyt siinä sukkiaan.
Eiks ne taannoin ihan aikuiset ihmiset lämmitelleet vedenkeittimellä glögiä jossain vanhainkodilla. Että ei ne aina oo nuoret jotka mokaa. Glögi vielä irroittaa jotain pinnoitteita niistä vastuksista, että glögi ei enää ole edes juontikelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Vedenkeittimessä ei koskaan saa keittää mitään muut kuin vettä, sillä vastuksista liukenee nesteeseen kuparia, jos se neste on hapanta.
Nykyisin vedenkeittimissä vastukset eivät ole näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
ideoita?
Tee siitä pikkupyykkäri. Likaiset kalsarit tai kahdet, vähän pesuainetta ja täyteen vettä. Sitten vaan kiehumaan. Tulee nopeasti puhdasta eikä nuudeleiden haju haittaa kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Taannoin poika laittoi maitoa vedenkeittimeen, oli tarkoitus tehdä kaakaota. Maito paloi vastuksiin ja oli tosi vaikea saada puhtaaksi.
Sama poika?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ideoita?
Tee siitä pikkupyykkäri. Likaiset kalsarit tai kahdet, vähän pesuainetta ja täyteen vettä. Sitten vaan kiehumaan. Tulee nopeasti puhdasta eikä nuudeleiden haju haittaa kauaa.
Oho. Tää olikin jo kirjoitettu. Ois pitänyt viitsiä lukea koko ketju ennen vastaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoin keitintä ostaessa, et tän kanssa saat helposti nuudelitkin, no poika oli laittanut nuudelit keittimeen sisälle mausteineen päivineen. Unohdin mainita että ihan lautaselle ja kaataa kiehuvaa vettä päälle
Poika 5-v?
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama poika?
:)
No eipä ole 😊
Tyhmästä äidistä kärsii koko perhe
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta tarvitsee pellepelottomia, jotka uskaltavat kokeilla uusia asioita! Sillä tavalla se yrityksen ja erehdyksen menetelmä toimii. Osta pojalle seuraavan kerran Kiehu-maitoa ja näytä miten se keitetään kattilassa tai maitojauhetta sisältävää kaakaota, johon lisätään kiehuva vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VEDENkeitin! Poika vähän tyhmä?
Ajattelematon
Geenit on peritty vanhemmilta.
Lataa kristalli soodaa keitin täyteen ja keitä pari kertaa. Pitäisi puhdistua.