Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset ja normivartaloiset/hoikat! Mistä löydät useimmiten itsellesi hyvin istuvia vaatteita?

Vierailija
15.01.2019 |

Kaikki isorintaiset tietävät ne yleisimmät ongelmat vaateostoksia tehdessään. Minkä ketjuliikkeen vaatteista löydät useimmiten itsellesi istuvia vaatteita? Vinkkejä kaipaan, myös nettikauppasuosituksia. Tiedän ainakin nämä ulkomaalaiset: bravissimo, urkye, biubiu. Muita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
2/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän täsmentää mittojasi?

Itse löydän ihan normikaupasta, mutta käytänkin löysiä tai neulottuja matskuja yläosissa, ei siis mitään jakkuja tai kauluspaitoja. T. S/DD-E-kuppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän minäkin ihan perus kaupoista. Ärsyttää tosin usein, kun paidat jäävät aavistuksen lyhyeksi, sillä rinnat vievät kangasta ylempänä. Olisi kiva, jos nättejä paitoja saisi pitää ilman tunnetta siitä, että ne nousevat kyykistyessä. :D

Olen S ja D/F.

Vierailija
4/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löydän ihan normikaupasta, mutta käytänkin löysiä tai neulottuja matskuja yläosissa, ei siis mitään jakkuja tai kauluspaitoja. T. S/DD-E-kuppi

No kuppikoko noin EU 70J, UK 30GG.

Vierailija
5/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuppikoko noin EU 70J, UK 30GG.

Niin ja vaatekoko yleensä 38 tai S/M

Vierailija
6/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
7/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
8/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
9/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä "istuvia" vaatteita, koska en halua esitellä tissejäni. Pidän liian isoja ja löysiä vaatteita.

Vierailija
10/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mistään! Jos ostaa isomman paidan niin näyttää ihan läskiltä ja sit jos ostaa muuten kokoonsa nähden ok paidan nii rinnat on ihan tyrkyt siinä paidassa kun menee liian niukaksi rintojen kohdalta 🤔😅

Vierailija
11/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä "istuvia" vaatteita, koska en halua esitellä tissejäni. Pidän liian isoja ja löysiä vaatteita.

Minusta hyvin istuvat vaatteet eivät ole sama kireät. Ap

Vierailija
12/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tissit näkyy heti jos on jotain "normaalia" päällä. Jossain vaiheessa pukeuduin normaalisti, mutta en jaksanut sitä jatkuvaa huomiota.

Vierailija
13/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tissit näkyy heti jos on jotain "normaalia" päällä. Jossain vaiheessa pukeuduin normaalisti, mutta en jaksanut sitä jatkuvaa huomiota.

Ok, Itse en ole kokenut asiaa noin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä