Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhdesoppa

Vierailija
15.01.2019 |

Katsoiko joku sen uuden ohjelman, jossa pariskunnat kilpailevat keskenään ja paljastavat toisistaan "noloja" asioita?

Kylläpä on tv-ohjelmien taso vajonnut todella alhaiseksi, kun tuollaista p****a pitää näyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käsittämätöntä kuraa. Wt-jengi kertoilee sisäpiirijuttujaan.

Vierailija
2/4 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkät mainokset kyseisestä ohjelmasta sai mut toteamaan että ohjelma on täyttä sontaa. Mulla kuitenkin sattui olemaan telkkari auki kun tuli tuon ohjelman Uusinta tai jotain enkä voinut uskoa korvaani. Jotkut ukot naureskelee miten ovat just sattuneet juttelemaan saamaan aikaan keskenään, kun toinen näistä on pannut naistaan ja lauennut. Ensinnäkin mä kuolisin häpeästä jos mun mies menis tuommoisia julkisesti laukomaan ja toisekseen, jos mun mies alkais kesken seksin keskustelemaan jonkun kaverinsa kanssa niin siihen loppuisi ne leikit. Todella nöyryyttävää!!

Tuossa ohjelmassa ei vissiin keskustella mistään muusta kuin alapäähän tavalla tai toisella liittyvistä asioista. Kuka tuommoista jaksaa katsoa ja kuka menee tuollaiseen ohjelmaan mukaan? Järkyttävää paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan turhake koko ohjelma. Miksi tuhlataan ruutu - aikaa tuollaiseen p.... n jauhamiseen. Huhhuh... 😫

Vierailija
4/4 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku oli suhdesoppa jaksossa yksin ja väitti ettei mies päässyt paikalle. Kuitenkin insta kuvissa jotka on otettu ko. jakson kuvauksissa poseeraa myös mies. Ja sitten kuvausten jälkeen tuli ero.