Ammattitaitoinen selvänäkijä paikalla hetkisen verran, vastaan kolmelle ensimmäiselle kysyjälle
Kommentit (21)
No niin, löydänkö minä rakkautta ja kumppanuutta koskaan?
Miten tai missä selvänäkijän ammattitutkinto hankitaan?
Vierailija kirjoitti:
Löytyy loppukesästä jos pidät silmäsi auki. Mutta jos olet varattu niin tilanne saattaa sinut suuren valinnan eteen.
Ei ole mitään selvännäkijöitä olemassa. Ennustappa sitten lottonumerot jos muka olet.
Haluan shamaaniksi ja olen jo 10v ajan opiskellut esoteerisia tieteitä. Onnistuuko hyppy virkamiehestä shamaaniksi?
Seuraavan kierroksen lottonumerot kiitos
Miten käy Brexitin? Entä Sote Suomessa? Ja miten hoitaisit ilmastonmuutoksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy loppukesästä jos pidät silmäsi auki. Mutta jos olet varattu niin tilanne saattaa sinut suuren valinnan eteen.
Ihan kiva vastaus. Kyllä sinun kuitenkin pitäisi tietää, olenko minä varattu vai en. :(
Vierailija kirjoitti:
Terveys, kiitos!
Alaselkä ja lonkat näytetään. Kiinnitä näihin huomiota. Liiku paljon ja syö terveellisesti, siinäpä ne neuvot ihan maanläheisestikin.
Taisi olla huijari, kun ei vastaa
Miten raha-asiat??
Kiitos, yks vakkari täällä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan shamaaniksi ja olen jo 10v ajan opiskellut esoteerisia tieteitä. Onnistuuko hyppy virkamiehestä shamaaniksi?
Kyllä varmasti! Tarvitset vain shamaanirummun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti! Tarvitset vain shamaanirummun.
Ookke! Hankkimalla rummun elätän siis itseni ja perheeni, nyt voin irtisanoutua virastani heti huomenna! Jee!
Tuleeko parisuhteeni kariutumaan, ja jos tulee niin mihin?
No mitä sä täällä kyselet? Suunhan pitäis tietää?