Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun soittelet firmoihin ja kyselet kesätöitä lapsellesi laitatko heidän puhelimessa pyytämät lisätiedot omasta sähköpostistasi

Vierailija
14.01.2019 |

Vai onko lapsesi antanut oman sähköpostinsa käyttöösi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohi aiheen, tässä olen AMKssa opiskelemassa viimeistä vuotta ja keväällä mahdollisesti valmistumassa. Onko minun hyötyä hakea enää ollenkaan "kesätöitä" vai ihan suoraan avoimella hakemuksella pitkäaikaisempaa työtä eri firmoista? Siis jos joku yritys hakee kesätyöntekijöitä niin huomioiko ne silloin myös valmistuvat jotka hakisi pidempiaikaista työtä vai onko töitä tarjolla yleensä vain kesäksi?

Olen myös tekemässä opinnäytetyötä yritykseen mutta sinne en ole työsuhteessa eikä ole ollut puhetta asiasta eli sinne en välttämättä pääse joten pitäisi muutakin hakea.

Hei tuo on ihan paras keino päästä kiinni työelämään ja oman alan töihin. Eli erityisesti jos ko. yritys hakee työntekijöitä kesä-, tai mihin tahansa töihin niin ota asia puheeksi ohjaajasi kanssa ja tietysti tee se opinnäytetyö niin hyvin kuin on mahdollista, siinä pystyy antamaan hyvää näyttöä kyvyistään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla