Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ehkäisykeino teillä on käytössä?

Vierailija
14.01.2019 |

Jos on? Itse en haluaisi syödä mitään hormoneita ja ajattelin kuparikierukan laittamista koska siinä siinä niitä ei ole. Mutta sitä ei kuulema suositella jos runsas vuoto ja minulla on todella runsas vuoto. Kondomia pitäisi käyttää, mutta usein se vaan jää siinä kiihkossa käyttämättä. Pelottaa koko ajan jos pamahdankin paksuksi. Mies ei laukea ikinä sisääni, mutta silti mahdollista kuitenkin on aina tietty tulla raskaaksi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja persoona.

Vierailija
22/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja ikä. Seksi loppui kuusi vuotta sitten.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun poisto. On muuten toiminut hyvin :)

Vierailija
24/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tosi tehokas.

Vierailija
25/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tosi tehokas.

Ja selibaatin lisäksi ainoa, joka toimii 100% varmuudella.

Vierailija
26/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka on hyvä minulle ainakin. Laiton jälkeen parit kuukautiset oli tosi runsaat. Sitten tasottui. Vähän enemmän menkkavuotoa kuin ennen kierukkaa.

Mirenakin minulla on ollut, mutta aiheutti finnejä. Menkat jäi pois kokonaan.

Vierailija
27/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynefix. Voin suositella!

Vierailija
28/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naiselle aina aamulla väärän nimen ja puhelinnumeron.

Täten voin panna aina paljaalla eikä ole huolta seuraamuksista.

Vierailija
29/63 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo 3 kuparikierukkaa. Huoleton, toimii, eikä kovia sivuvaikutuksia. Kannattaa kokeilla, saahan sen pois, jollet ole tyytyväinen.

Vierailija
30/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut (palstalta), että kierukankin läpi voi tulla raskaaksi. Varmaan on ollut kyse hormonikierukasta, kai ne on yleisempiä tänä päivänä.. joka tapauksessa: jos tulee raskaaksi kierukan läpi (kierukka muuten asennettu väärin vai mistä johtuu?) niin mitäs sitten? kai se kierukka pitää saada pois? meneekö raskaus sitten kesken? aina?

meillä on lapsia ja jos tulisin vahingossa raskaaksi (nyt kyllä olenkin, ehkäisy siis hoidossa) emme haluaisi aborttia. Sterilisaatiot hankitaan molemmat kun lapsiluku varmasti täynnä, sen luulisi olevan pommin varmaa jo vaikka ei nyt ihan kohdunpoisto. Olen vain miettinyt tuota kierukkaa (josta olen kuullut eniten kauhukertomuksia) ja tämäkin mietityttää? Jos kierukasta huolimatta raskautuu niin mites jatko?

Vierailija
31/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka käytössä. Ei ole minulla vuodot runsastuneet sen myötä lainkaan, jo neljäs vuosi menossa. Kuparikierukoita on erilaisia, EN suosittele nova-t merkkiä!

Vierailija
32/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flexi-t kuparikierukka on hyvä

Vierailija
33/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut (palstalta), että kierukankin läpi voi tulla raskaaksi. Varmaan on ollut kyse hormonikierukasta, kai ne on yleisempiä tänä päivänä.. joka tapauksessa: jos tulee raskaaksi kierukan läpi (kierukka muuten asennettu väärin vai mistä johtuu?) niin mitäs sitten? kai se kierukka pitää saada pois? meneekö raskaus sitten kesken? aina?

meillä on lapsia ja jos tulisin vahingossa raskaaksi (nyt kyllä olenkin, ehkäisy siis hoidossa) emme haluaisi aborttia. Sterilisaatiot hankitaan molemmat kun lapsiluku varmasti täynnä, sen luulisi olevan pommin varmaa jo vaikka ei nyt ihan kohdunpoisto. Olen vain miettinyt tuota kierukkaa (josta olen kuullut eniten kauhukertomuksia) ja tämäkin mietityttää? Jos kierukasta huolimatta raskautuu niin mites jatko?

Hormonikierukka on lähes yhtä varma kuin sterilisaatio. Kuparikierukka on todennäköisemmin se joka pettää eikä hormonikierukka. Itselläni kuitenkin kuparikierukka ja tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
34/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisylaastari hyvä, hormonit imeytyvät elimistöön tasaisesti, ei korkeita piikkejä. 

Mulla petti nämä. Nyt on vuoden ikäinen ihana poika😃❤️

Vierailija
35/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on piuhat poikki. Mulle ei sovi mitkään hormonit ja kierukkaa ei tule, nyt on päivälleen säännöllinen kierto ja karmeinta olisi yllärivuodot, ne kun pukkaa tulemaan aina lomamatkoilla. Meillä on kaksi lasta, molemmat sektiolla (ei oma päätös) joten päivänselvää oli että se en ole minä joka leikkuriin menee.

Vierailija
36/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kondomi aina ovulaation aikaan ja sitä ennen. Käytän kuukautisvuoto appia tai mikälie on nimeltään. Se kalenteri näyttää ovulaatio ajankohdan ja päivät jolloin raskauden mahdollisuus on suuri. Ovulaation jälkeen pannaan paljaalla :)

Ei luoja. Näin teki mun kaverikin kunnes upsista keikkaa.. sitä oltiinkin raskaana! Hän ei pitänyt lasta.

Vierailija
37/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flexi-t ja gynefix on hyviä kuparikierukoita. Se mikälie Nova-t on semmonen josta olen kuullut paljon huonoa. Nuo kaksi ensimmäistä on hyviä ja sopii mainiosti myös synnyttämättömille.

Vierailija
38/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan naiselle aina aamulla väärän nimen ja puhelinnumeron.

Täten voin panna aina paljaalla eikä ole huolta seuraamuksista.

Yök, olet vastenmielinen tautipesäke.

Vierailija
39/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollut kondomit vuosia, tosin miehellä on hormonaalinen häiriö jonka takia hedelmällisyys on alentunut. Nyt kun lapset on tehty mies menee vasektomiaan.

Vierailija
40/63 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia. Ihanaa kun ei tarvitse hormoneita tai mitään muutakaan säätämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan