Ataracs 25mg uneen?
Kommentit (16)
Lääke on Atarax. Joskus otan unettomuuteen 12,5 mg.
Sitä kokeiltiin joskus unettomuuteeni, eikä auttanut tippaakaan. Ketipinor auttaa, mutta eri lääkkeet toimivat eri ihmisillä eri tavoin.
Eikös se ole allergia- eikä unilääke?
Otan Atarax 25mg 3-4 kpl jotta saan nukuttua. Toimii ihan hyvin.
N25
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole allergia- eikä unilääke?
Sitä määrätään nykyään myös unettomuuteen, antaa väsyttävän olon kun ottaa tarpeeks monta kerralla.
Helpotuksen saanut kirjoitti:
Sitä kokeiltiin joskus unettomuuteeni, eikä auttanut tippaakaan. Ketipinor auttaa, mutta eri lääkkeet toimivat eri ihmisillä eri tavoin.
Ketipinor läskistyttää en uskalla kokeilla kun oon muutenki jo pullukka
Vierailija kirjoitti:
Helpotuksen saanut kirjoitti:
Ketipinor läskistyttää en uskalla kokeilla kun oon muutenki jo pullukka
Tuokin on yksilöllistä. Minä kokeilin silloin aikoinaan aika montaa eri valmistetta ja joku niistä lisäsi aivan älyttömästi syljeneritystä. Näläntunne ei lähtenyt syömälläkään, joten lopetin sen viikon kokeilun jälkeen. Ketipinor ei ole minua lihottanut. Painoindeksi on ollut jo kauan 21,7.
Mulle kutinaan määrätty. Puolikkaalla 25mg tabletil saan nukuttua jos joskus tarvii. Miten jotkut hullut voi napsia niitä 4 kpl?? Kunnon narkkeja..😒
Vierailija kirjoitti:
Mulle kutinaan määrätty. Puolikkaalla 25mg tabletil saan nukuttua jos joskus tarvii. Miten jotkut hullut voi napsia niitä 4 kpl?? Kunnon narkkeja..😒
Varmaan liittyy toleen. Kai niitä 8 popsitaan jopa.
Laitoin just 100mg ataracsia huiviin. Saa nährä tuleeko uni.
Otin eilen klo 21 ja en ole vieläkään päässyt sängystä ylös
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otin eilen klo 21 ja en ole vieläkään päässyt sängystä ylös
Ap
Alussa nukuttavat mutta aika äkkiä elimistö niihin tottuu jatkuvassa käytössä ja tehot loppuu.
Syön sitä nokkosihottumaan 50 mg eikä kyllä ainakaan mua nukuta yhtään.