Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kumppaninne käy viihteellä ilman sinua?

Vierailija
14.01.2019 |

Mieheni on ruvennut hyppäämään baareissa joka viikonloppu kavereidensa kanssa. Ollaan oltu yhdessä noin vuoden verran ja alkuun viihtyi mielellään minun kanssani viikonloppuisin ja kävi jopa kanssani baareissa. Toki itsekin silloin tällöin käyn tyttöjen kanssa iltaa viettämässä ilman häntä.

Minua jotenkin on ruvennut inhottamaan se, että kaverit ja viina menee jopa minun edelle... Sunnuntain hän makaa krapulassa eikä jaksa nähdä. Viikolla vietetään sitten aikaa yleensä iltaisin, koska käymme molemmat töissä. Viikonloput haluaisin tehdä hänen kanssa jotain enkä nyt tarkoita, että joka viikonloppu pitäisi vain nyhjätä minun kanssani! Olen hänelle sanonut asiasta, mutta hän ei näe ongelmaa ja kun "mehän näemme miltei joka päivä arkisin, mutta kavereita ei näe"... Ollaan 25v. molemmat...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa käy ilman minua. Yleensä me ollaan porukalla miesten kavereiden (ja joskus kavereiden tyttöystävien) kanssa. Meillä on sellainen tapa että me vietetään viikonlopusta ainakin se toinen ilta ihan kaksistaan. Toisaalta taas me vietetään aikaa päivittäin yhdessä vaikka eri osoitteet on, joten se että toinen makaa krapulassa ei ole este meidän ajanvietolle. Kyllä mullekin varmaan olis ongelma jos se kavereiden kanssa viihteellä käyminen vähentäisi meidän näkemisiä eikä vietettäisi viikonloppuja yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme