Ylen sarja Tuontirakkautta, oletteko katsoneet?
Areenassa kaikki jaksot. Tosi söötti pari se Michael ja rouvansa.
Kommentit (291)
Aika jännä, jos vasta nyt tästä ohjelmasta on nähnyt itsensä, että millainen on :D. Kertoo paljon sekin.Tästä Danesta siis
Eniten minua säälittää Sandra joka on jopa jättänyt lapsensa eikä mies edes peltikatonpalaan lasten ja Sandran äidin kotiin suostu investoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, jos vasta nyt tästä ohjelmasta on nähnyt itsensä, että millainen on :D. Kertoo paljon sekin.Tästä Danesta siis
Eniten minua säälittää Sandra joka on jopa jättänyt lapsensa eikä mies edes peltikatonpalaan lasten ja Sandran äidin kotiin suostu investoimaan.
Ajattelin aluksi samaa, mutta toisaalta Sandra oli itsekin vallan huoleton lastensa suhteen ja olihan hän käsittääkseni muuttanut jo aiemmin Dubaihin ja lapset olivat jääneet taa.
Vierailija kirjoitti:
Sandran mies taisi jo laittaa aika paljon rahaa haisemaan siihen, että ylipäätään pariskunta pääsi vaimon kotimaahan. Plus varmaan maksoi sen mummin ja tyttären tuhoontuomitun reissun Malesiaan (vai minne se olikaan?)
Jotenkin tuntuu siltä että osti kuitenkin sen katonpalan...
Musta oli jotenkin surullinen se kohtaus, missä Torgilsin tyttö pyysi pelaamaan sulkapalloa. Eihän isä jaksanut.
Meni maku tuosta Cheyennen isästä. Yäk mikä tyyppi.
Jahas, kiitos mammojen olivat nuo jaksot sitten poistettu. Kiitti vaan kun kaikkia pitää sokeesti haukkua sen sijaan että pitäisitte suun kiinni.
Tämäkin ketju meni nyt ilmiantoon ettei vaan loppujakin jaksoja poisteta. Ehkä seuraavaan kertaan sitten opitte.
No jos suostuu niin sanottuun tosi-tv:seen omana itsenään,niin saahan sitä kommentoida. Eihän se kommentoijien syy ole, että useimmat näistä tyypeistä näyttävät itsensä meille melkoisen outoina..
Se Michael on karmivan mustasukkainen, ei halua päästää vaimoaan hetkeksikään näköpiiristään, hiiltyi jo siitä kun siellä thaimaalaisten kokoontumisajoissa vaimo jutteli hetken tuttujensa kanssa ja jätti Michaelin "ihan yksin" istumaan :D Onkohan Michaelilla mitään aiempaa kokemusta naisista ja parisuhteista?
Dane taas, joo onhan se aika tulinen ja tuittupäinen, muttei ainakaan ole yleisen käsityksen mukainen alistuva , alati hymyilevä pikkuvaimo.
kiva nähdä kasvot sille hirviö isälle mista cc on puhunut
äijällä ollut kalenteri millä seuraa naisen kiertoa että saisi naisen raskaakksi, pilottanut passin ja rahat?!!!!
Minä en näe kovin syvällisiä suhteita yhden yhtä. Miten nuo miehet jaksaa tuolla tankeroenglannilla pitää kasassa suhdetta, jossa puheenaiheet liikkuu akselilla lapset on kaukana-oleskelulupa-yleinen epävarmuus.
Parit olivat kyllä toisilleen sopivan oloisia. En vaan voisi itse kuvitella rakentavani elämää niin, että rakkaani joutuisi hylkäämään lapsensa vuosiksi ja täällä minun kanssa kitkuttelisi ja pyörittelisi peukaloita. Vauvoja vaan kuvioon kun edellisetkin on siellä täällä.
Teki pahaa kun Sandra kuvasi tytön huonetta puhelun aikana ja veljet siellä näki kaiken. Miltä se tuntuu kun lapset laitetaan järjestykseen. Ja onko kuvitelmissa todella hitsata heistä kaikista yksi perhe?!
Puuttuuko noista jaksoista osa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe kovin syvällisiä suhteita yhden yhtä. Miten nuo miehet jaksaa tuolla tankeroenglannilla pitää kasassa suhdetta, jossa puheenaiheet liikkuu akselilla lapset on kaukana-oleskelulupa-yleinen epävarmuus.
Parit olivat kyllä toisilleen sopivan oloisia. En vaan voisi itse kuvitella rakentavani elämää niin, että rakkaani joutuisi hylkäämään lapsensa vuosiksi ja täällä minun kanssa kitkuttelisi ja pyörittelisi peukaloita. Vauvoja vaan kuvioon kun edellisetkin on siellä täällä.
Teki pahaa kun Sandra kuvasi tytön huonetta puhelun aikana ja veljet siellä näki kaiken. Miltä se tuntuu kun lapset laitetaan järjestykseen. Ja onko kuvitelmissa todella hitsata heistä kaikista yksi perhe?!
Minusta vaikutti myös, että piti tyttöä tärkeämpänä kuin poikia. Varmaan jättää pojat sinne.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko noista jaksoista osa?
Ehkä siitä kolmosjaksosta puuttui osa Danin lasten tilanteesta kertomisesta. En ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, kun kaikkien on pakko hankkia yhteinen vauva ja tuoda koko suku pikkuhiljaa Suomeen..., esim. Torgils 72-v. ja Ana 41-v. ovat minusta liian vanhoja vanhemmiksi.
Helpottanee oleskel uluvan saamista. Ana on ollut 33 saadessaan lapsensa. Tosin viimeisessä jaksossa sanottiin, että heidä pitää hakea lapsesta huolimatta olesk elulupaa Sveitsistä viiden vuoden välein. En ymmärrä.
Ei kaikissa maissa kansalaisuuden perusteeksi riitä se, että on vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, kun kaikkien on pakko hankkia yhteinen vauva ja tuoda koko suku pikkuhiljaa Suomeen..., esim. Torgils 72-v. ja Ana 41-v. ovat minusta liian vanhoja vanhemmiksi.
Helpottanee oleskel uluvan saamista. Ana on ollut 33 saadessaan lapsensa. Tosin viimeisessä jaksossa sanottiin, että heidä pitää hakea lapsesta huolimatta olesk elulupaa Sveitsistä viiden vuoden välein. En ymmärrä.
Mikä pointti on valeliitoilla, jos ei thaikulle riitä edes lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti on valeliitoilla, jos ei thaikulle riitä edes lapsi?
Suomi ei anna kansalaisuutta lapsen vanhemmalle pelkällä sillä perusteella, että olet saanut suomalaisen kanssa lapsen. Lapsi toki saa kansalaisuuden. Vanhemman pitäisi mm. läpäistä kielikoe, kuten tässä tuli esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikutti myös, että piti tyttöä tärkeämpänä kuin poikia. Varmaan jättää pojat sinne.
Mä rupesin ittekki itkemään kun näin kuinka se Sandran pienin poika itki kun näki äitinsä pitkästä aikaa 😢
Ja mä en yleensä itke. Eikä mulla ole edes itsellä lapsia tai edes niistä erityisemmin piittaa.
Mä en ikinä pystyisi jättämään sitä pikkupoikaa sinne 😢😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rupesin ittekki itkemään kun näin kuinka se Sandran pienin poika itki kun näki äitinsä pitkästä aikaa 😢
Ja mä en yleensä itke. Eikä mulla ole edes itsellä lapsia tai edes niistä erityisemmin piittaa.
Mä en ikinä pystyisi jättämään sitä pikkupoikaa sinne 😢😢
Se pieni poika minuakin suretti erityisesti. Ehkä kun oma poika on 5v., mutta muutenkin. Eikös Sandra kertonut, että tämän nuorimman isä ei olisi lasta halunnut. Ja nyt äitikin on kaukana eikä edes töissä vaan miehen kanssa.
Pidän itseäni avarakatseisena, mutta tuota en vaan ymmärrä. Lapset kasvaa niin äkkiä, että miten se suhde pysyy kunnossa noin. Toki työnteko ulkomailla rahan vuoksi on ymmärrettävää ja heillä usein pakollistakin. Mutta että miehen perässä vaan muuttaa ja suunnittelee, että yksi kerrallaan sitten ne lapset tänne. Vuosikin on valtavan pitkä aika lapselle. Ilmasto ja kulttuuri on täällä erilaista; sopeutua voi mutta noista epävakaista lähtökohdista en näe sen tapahtuvan helposti. Onko Sandrasta edes hoitamaan yksin kaikkia lapsia, kun on jo tottunut viettämään vapaata elämää. Se on aikamoinen muutos. Lapset varmasti oirehtivat jotenkin joka tapauksessa. Nyt ovat erossa äidistään, jos yksi lapsista muuttaa ensin tulee häntäkin ikävä. Jos vielä toinenkin muuttaa niin miltä viimeisestä tuntuu?!
cc sanoi jossain instastotyssa joku läheinen (isä?)oli tullut parvekkeelle riehumaan, muutivat poikaystävän kanssa toiseen asuntoon senkin takia