Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ke-la hui-jasi eikä maksanutkaan sähkölaskuani!

AndyMcCoys
14.01.2019 |

tuli muistutus sähköyhtiöltä maksamattomasta laskusta, vaikka toimeentulon pitäisi maksaa sähkölaskut ja olen vienyt ne uskollisesti aina Kelan maksettavaksi, nyt joku Kelan äm-mä pilannut taas tämän ja jättänyt tahallaan maksamatta sähkölaskuni! tällaisia äm-miä on liikaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi

Vierailija
2/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna menet va-littamaan Kel-alle ja haukut kaikki äm-mmät siellä! joku ro-ti sentään eläm-ässä pitää olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ite.

Vierailija
4/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus jätän maksamatta joidenkin ääliöiden laskuja ja heitän ne roskiin. Jos vaikka lisäis haluja hakee töitä ja hoitaa itte laskunsa.

Vierailija
5/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku kannattaa ensin maksaa itse jos vain suinkin pystyy --- ja viedä kuitti liitettynä laskuun .

Vierailija
6/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

tuli muistutus sähköyhtiöltä maksamattomasta laskusta, vaikka toimeentulon pitäisi maksaa sähkölaskut ja olen vienyt ne uskollisesti aina Kelan maksettavaksi, nyt joku Kelan äm-mä pilannut taas tämän ja jättänyt tahallaan maksamatta sähkölaskuni! tällaisia äm-miä on liikaa!

Kela pettää aina.

Vierailija
7/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko Kelaan viedä omia laskuja maksettavaksi, jos on tt-asiakas? Luulin, että ne pitää maksaa itse tuesta

Vierailija
8/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasku kannattaa ensin maksaa itse jos vain suinkin pystyy --- ja viedä kuitti liitettynä laskuun .

Ei tarvitse kuittia, riittää alkuperäinen lasku jolloin kela maksaa summan tilille ja maksat sen sitten itse.

Vierailija
9/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus jätän maksamatta joidenkin ääliöiden laskuja ja heitän ne roskiin. Jos vaikka lisäis haluja hakee töitä ja hoitaa itte laskunsa.

Siinäpä varsinainen antiääliö. Ilman sua maailma ois promillen murto-osan parempi paikka.

Vierailija
10/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä mulle aina maksettu sähköt.

Vierailija
11/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne hamstraamasi ruoat vähävaraisille sen sijaan että heität roskiin ja maksa laskusi itse. Ih-misros-ka.

Vierailija
12/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Ha-ha-ha. Mene töihin tienaamaan.

Vierailija
13/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt ensin onko sun tilille tullut se raha.

Minä lähetän aina laskut kelaan, koska se on helpompaa eikä tarvitse kuittien kanssa pelleillä.

Laitan laskuosan yläosaan TT-tuki myönnetty

ja isolla maksetaan laskuttajalle.

Silti on kerran käynyt niin, että laskusta tuli huomautus ja kun asiaa selvittelin niin oli maksettu mun tilille jonka sitten löysinkin kun tilitapahtumiani tutkailin.

Vierailija
14/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai tuo on itse maksettava ja viedä kuitti, koskapa on jo myöhästynyt maksu muuten ne ei ehdi saada sitä maksuun ja menee lisää ragaistusmaksuja

Vierailija
15/19 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso nyt ensin onko sun tilille tullut se raha.

Minä lähetän aina laskut kelaan, koska se on helpompaa eikä tarvitse kuittien kanssa pelleillä.

Laitan laskuosan yläosaan TT-tuki myönnetty

ja isolla maksetaan laskuttajalle.

Silti on kerran käynyt niin, että laskusta tuli huomautus ja kun asiaa selvittelin niin oli maksettu mun tilille jonka sitten löysinkin kun tilitapahtumiani tutkailin.

olit oikeassa, oli ne ryökäleet maksaneetkin viime kuussa sähkölaskurahat tililleni, onneksi ei mennyt myöhästymismaksua

Vierailija
16/19 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taita olla liikaa rahaa kun ette huomaa et laskurahat maksett omalle tilille.

Kyllä taas sapettaa olla pienituloinen työssäkäyvä köyhä.

Vierailija
17/19 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun laskut maksetaan ja vielä valitetaan siitä.

Vierailija
18/19 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuon pas-kaa kirjoitti:

huomenna menet va-littamaan Kel-alle ja haukut kaikki äm-mmät siellä! joku ro-ti sentään eläm-ässä pitää olla!

P-id-änn kirjoit-ustav-astasi. :)

Vierailija
19/19 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun laskut maksetaan ja vielä valitetaan siitä.

seuraavaksi aion mennnä Kelalle ja lääkärille valittamaan, että olen jakautunut persoona ja siksi tarvitsen sossun tukea ja lääkerahat sekä työkyvyttömyyseläkkeen kahdelle persoonalleni, molemmille tukea että pärjään tässä ruumiissa, ja toinen persoonani haluaa sua vielä Thaimaassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi