Takaapäin menee älyttömästi ilmaa sisään
Onko tää vain mun anatomiasta johtuva ongelma, vai onko muillakin?
Vinkkejä miten tätä vois estää?
N46
Kommentit (11)
Sulla on löysä tai miehelläsi pieni pili, siitä se johtuu.
Treenaa lantiopohjan lihaksia ja pidä jalkoja enemmän yhdessä.
anna mennä vaan ja antaudu. Jos miestä haittaa se ääni, niin nolo äijä. Kiihottavaa se vaan on.
m28
Vierailija kirjoitti:
anna mennä vaan ja antaudu. Jos miestä haittaa se ääni, niin nolo äijä. Kiihottavaa se vaan on.
m28
Tuntuu tuskalliselta kun on kuin pumpattu ilmapallo. Ja tiukka olen ja miehellä ei todellakaan ole pieni =)
Ap.
Jos miehellä on iso mäntä tilavuudeltaan, niin sisälle työntyessä mäntä työntää sillä olevan ilman ulos. Kun männän vetää ulos tulee pilluun alipaine ja kun vähänkään kalun kampeaminen raottaa pillua, niin tokihan sinne ilmaa menee ja alipaine poistuu. Mäntä se on pyöränpumpussakin joka ilmaa pumppaa. Mitä isompi mäntä suuhteessa pillun kokoon sen enemmän pumppaa. Keksiverto kalun n.14cm tilavuus on n. 1,5 dl ja ison n. 20cm paksun kalun 3,4dl, eli limupullollisen. Kyllä sinne pilluun ilmaa menee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä arvaus on täysin väärä. Minun vaimollani on todella tiukka pillu minun kullilleni. Oman kullini ympärysmitta on 16,5 cm ja aina sitä joutuu vaimon kanssa sovittelemaan ja liukkaria käyttämään. Takaapäin naidessamme vaimoltani kuitenkin usein pillu päästää ilmaa, eli pieree. Johtuuko sitten siitä, kun käytämme liukkaria, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Bullshit, mulla on käynyt noin ainoastaan yhden jättikullin omaavan miehen kanssa.
Eli oman kokemuksen mukaan on juuri päinvastoin kuin mitä väität.
Kokeilkaa penisrengasta jos auttaa siihen että ei menisi ilmaa. Tai penis+kivesrengas yhdistelmää. Ilmahan menee sisään kun ei pääse muualle..
P-pierut ei oo kivoja, mutta ei niiltä aina voi välttyä ja toisaalta ainakaan en ei haise..
kyllä, täällä toinen. En pysty ollenkaan (enää). Joskus nuorempana takaa päin oli yksi lempi asennoista, mutta synnytyksen jälkeen anatomia muuttui, surullista kyllä