Uusi poikaystävä ja toisen naisen kirjoittama lappu
Olen uudella poikaystävälläni kylässä ja hän on töissä. Etsin paperia tietokonepöydän laatikosta ja löysin jonkun toisen naisen kirjoittaman lapun. ”Oli kiva jäädä pötköttelemään ja oot tosi kiva ja sun kaa on helppo olla sydän sydän” no määhän sit tietysti reagoin vahvasti. Muutenkin niin huono tuuri ollu miesten kanssa ja tää vaikuttaa niin hyvältä jutulta. Meillä synkkaa niin hyvin ja kaikki mennyt nappiin. Ollaan siis tunnettu jotain 4-3kk nyt. Ja eräs toinen asia jäi mietityttämään kun sen sängyn alla oli joskus kuukausi? Kaksi? Kondomin paperi ja me lopetettiin niiden käyttö aikaisemmin. Sanoi, että ei ole vaan siivonnut. Siis musta tuntuu et oon vaa vainoharhainen. Voinko ottaa tuon löytämäni lapun puheeksi? Se oli päällimäisenä laatikossa. Ei missään alla..
Kommentit (22)
Arvasin että täällä saa rajuja kommentteja. Mut voihan se olla vanha lappu.. miksi se sitten olisi päällimäisenä...? Maha aivan kipeä :(
T Ap
No se. Mulla on todella huono itsetunto, mutta en miellä itseäni takertujaksi.
Niin taisin reputtaa eikä musta taida olla parisuhteeseen kun kipuilen näin paljon.
T ap
Oletteko siis sopineet että seurustelette ja vain toistenne kanssa?
Tuntuu olevan nykyään yleistä että olettamuksena hengataan ja nuksutellaan ympäriinsä kunnes otetaan joku niistä pysyväksi.
Ollaan sovittu ja todella vakavissaan ollaan.
Että mua kaduttaa et avasin koko typerän laatikon. En aatellu et olisin näin mustasukkainen.
-Ap
Laita lappu jääkaapin oveen ja lähde. Estä numero ja jatka elämää. Meressä riittää kaloja. Kun epäilyksen siemen on kerran kylvetty, niin syvässä on.
Oikeesti? Noinko helposti. Kai mun on pakko kysyä ja sit katsoa mikä on reaktio ja vastaus.
-ap
Pidä ihmeessä kiinni! Mies joka melko varmasti pettää eikä siivoa asuntoaan kuulostaa ihan unelmalta, not!
Jos kerrot miehelle lapusta niin käy juuri noin, syyllistää sua viellä lisää huonosta itsetunnosta ja turhista epäilyistä. Lets gou!
Naisen kannattaa aina näissä asioissa luottaa naisen vaistoonsa, yleensä se on oikeassa.
Voit jutella asiasta ja kysyä. Vastauksen mukaan sitten päätät mitä teet.
Kirjoita täsmälleen samanlainen lappu ja laita pöydälle. Älä kysele mitään. Seuraavan kerran kun olette aikeissa harrastaa seksiä, ojenna sille kortsuja ja katso lattiaan. Porvoon poika ottaa itse asian puheeksi jos uskaltaa.
Entä jos kysyt siltä, että mitä hän pitäisi avoimesta suhteesta? Kokeile kepillä..
Ota rennommin, älä stressaa. Mitä sitten jos poikaystävä panee muita? Ei se ole sinulta mitään pois.
Vierailija kirjoitti:
Ratsaisin puhelimen.
Miksi pitäisi rikkoa lakia?
Kysyy mieheltä, kuuntelee selityksen ja jättää vasta sitten.
olet huijattu,etkö jo tajua?