Naimisissa oleva! Mistä tiesit, että oli oikea aika mennä naimisiin?
En oikein osaa muotoilla ajatustani, mutta yritän. Milloin sinulle tuli puolisosi kanssa tunne, että NYT on oikea aika avioliitolle?
Olen ollut kumppanini kanssa yhdessä yli 5 vuotta ja olemme alkaneet puhua naimisiinmenosta. Suhteessa on kaikki hyvin, rakastamme toisiamme ja haluamme olla yhdessä ja mennä naimisiin, mutta silti minua jännittää lopullisen päätöksen tekeminen!
Kommentit (24)
Oltiin reilu vuosi puhuttu naimisiinmenosta ensin vitsaillen ja sitten vakavammin. Minä olin johtanut puhetta, mutta mies kyllä sanoo ei jos ei jotain halua. sitten jonkun keskustelun aikana vaan todettiin, että kai sitä voisi naimisiin mennä :) Ei kovin romanttista, mutta meille sopiva tapa. Oltiin jo yli nelikymppisiä ja yhdessä oltiin oltu lähes kuusi vuotta.
Mun mies sanoi mulle 20 vuotiaana, että me voidaan mennä nyt naimisiin ja minä uskoin. Siihen asti olin totellut äitiä ja isää.
Kolmen kkn kohdalla ajattelin että jos mies kosii niin vastaan kyllä. Neljän vuoden kohdalla sitten mentiin ja edelleen vastaisin kyllä kun yhdessä oltu kohta 22v. Exän kanssa epäröin koko ajatusta koko yhdessäolon 12v ajan.
Noin 3 vuotta sitten näihin aikoihin huomasin, että kohtahan on karkauspäivä, kysyin mieheltä, että karattaisko. No hänpä innostui ajatuksesta ja näin tapahtui. Toki oltiin yhdessä oltu jo jonkun aikaa ja tiedettiin, että ollaan toisillemme sielunkumppanit ja haluttiin jakaa elämä toisen kanssa joka tapahuksessa.