Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei seksiä, mies alkaa juomaan

Ärsyyntynyt
13.01.2019 |

Onko kellään muulla tällaista? Itse en juuri käytä alkoholia, eikä mieskään juo kovin usein tai paljon. Jos kuitenkin kieltäydyn seksistä pari keraakin peräkkäin, mies alkaa mielenosoituksellisesti juomaan alkoholia. Minua tuo ärsyttää aivan kauheasti. Hän vain kuittaa, että jotenkin pitää paineet purkaa.

Onko minun siis joko pakko suostua seksiin vaikkei huvittaisikaan tai katseltava juoppoa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyyntynyt kirjoitti:

Onko kellään muulla tällaista? Itse en juuri käytä alkoholia, eikä mieskään juo kovin usein tai paljon. Jos kuitenkin kieltäydyn seksistä pari keraakin peräkkäin, mies alkaa mielenosoituksellisesti juomaan alkoholia. Minua tuo ärsyttää aivan kauheasti. Hän vain kuittaa, että jotenkin pitää paineet purkaa.

Onko minun siis joko pakko suostua seksiin vaikkei huvittaisikaan tai katseltava juoppoa?

Pakko ei ole kuin kuolla ja sekin vaan kerran elämässä.

Eli ei. Sinun ei ole pakko suostua seksiin jos et halua. Ja ei, sinun ei ole pakko katsella juovaa miestä.

Joko raksuttaa...?

Ei tätä kovin usein tapahdu, joten en erotakaan haluaisi. Miehessä on kuitenkin paljon hyvää.

Mutta teillä on eroprosessi jo niin pitkällä että sitä on lähes mahdoton peruuttaa, molempien pitäisi kerätä se sirpaleina oleva kunnioitus ja luottamus   takaisin.  Sanoisin että mahdoton tehtävä.  Pitäisi pystyä puhumaan tärkeistä asioista, mutta se juuri on mahdotonta koska se ilmeisesti puuttuu kun tilanne on tuo.     Ero on sitten molemmille hyväksi, mies ei alkoholisoidu turhaan ja sinä pääset eroon miehestä jota et kunnioita.  En tiedä voiko noita laittaa tärkeysjärjestykseen, mutta luottamuksen pystyy hävittämään helpommin ja silloin häipyy kunnioitus.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi