Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kaatui ja satutti kätensä, turvotus laski hiukan ja mies oli sitä mieltä ettei tässä nyt turhaan lähdetä päivystykseen. Saatiin riita aikaiseksi.

Vierailija
13.01.2019 |

Joten nyt olemme lapsen kanssa sairaalassa, mies on kotona ja edelleen varma siitä että istutaan täällä turhan takia. En ymmärrä miehen asennetta ! Itse vietin lapsena viikonlopun murtuneen ranteen kanssa kuin vanhempani eivät tajunneet mistä kyse, en tahdo samaa omalleni.
Lapsi siis kaatui portaissa ja kämmen peukalon alapuolelta on hyvin kipeä, ei saa sormia koukkuun. Ennen jääpussia oli myös selvästi turvonnut. Luultavammin vain venähti, mutta tahdon ammattilaisen mielipiteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti pitää kuvata!  Tonttuko se mies on?

a) saunatonttu

b) joulutonttu

c) riihitonttu

d) puutarhatonttu

????

Vierailija
22/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odotusaulasta tulee ensimmäisenä mieleen kirjoittaa vauvapalstalle aloitus kipeäkätisen lapsen istuessa vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muiden alueiden päivystyksestä mutta esim. Turun seudun yhteispäivystyksestä (Tyks) voi soittamalla saada ajan lapselle. Esim. oman lapseni kanssa kävin otattamassa nielunäytteen, ei tarvinnut kipeän lapsen kanssa jonottaa missään.

Vierailija
24/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ihmettele.Minun mies alkaa usein riitelemään tyylin ”nuppineulan putoamisesta lattialle”.Kun en yhdy riitaan,koska olen ylen rauhallinen,se häntä vasta jurppii.

25/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi lasta tuossa tilanteessa lääkäriin. Pikku klommot pitää kestää

Vierailija
26/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme villiä poikaa  ja yksi tyttökin yhtä villi eli sattuu ja tapahtuu. 

Aivan liioittelua lähteä ilman, että vähän odottelee. Turvotus ja jäykkyys kuuluu asiaan, kun satuttaa vähän pahemmin. 

Miehesi on järkevämpi kuin sinä, yleensä miehet ovat. 

-nainen 39 v. 

Vierailija
27/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen asenne on omallakin miehellä. 

Viime vuonna lapsi loukkasi solisluunsa kun yritti seisoa käsillään (rysähti koko painollaan maahan, käsi ja olkapää edelle). Miehen mielestä vain kolahti tms. ja siksi solisluun kohta on turvoksissa. Minä pidin pääni ja vein päivystykseen. Lopputuloksena poikki mennyt solisluu.

Kuulostaa ihan siltä, että riemuitsit murtumasta, koska se todisti sinun olleen oikeassa!

AP

Puhelin pois ja huomio lapseen. Ihme lapsellista käytöstä sulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme