N30v 155/57/C. Mitä mieltä olette vartalosta
Naisystäväni on 30v 155cm/57kg. C-kuppi. Miehet mitä mieltä olette noissa mitoissa olevasta naisesta? Liian lyhyt/sopivan pituinen, rinnakas yn. Kertokaa mielipiteitä
Kommentit (36)
Miksi ihmeessä haluat kysyä muilta vierailta mielipidettä naisestasi?oletko ihan urvelo?jos saisin tietää omasta miehestäni niin saisi ukko kulta lähteä vaihtoon.jos ei pysty oman päänsä mukaan päättää pitääkö minusta vai ei niin olkoon.
T:toinen hukkapala
Kuka mies muka tietää vaimonsa painon? Se on kansallissalaisuus. Mä en tiedä edes siskojeni painoja! Kysy huvikseen jos sulla on hyvä naiskaveri.
Toisekseen tarvis nähdä kuva. Onko laihaläski, lihaksikas, muodokas, mitä.
Pienikokoiselta naiselta saa parempaa seksiä, todennäköisesti siksi että mies kokee olonsa maskuliinisemmaksi pienen naisen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoiselta naiselta saa parempaa seksiä, todennäköisesti siksi että mies kokee olonsa maskuliinisemmaksi pienen naisen päällä.
Olen samaa mieltä, pienikokoista naista on helppo käsitellä sängyssä, ohjailla, vaihtaa asentoa jne.
Ei mitään väliä. Normi suomalainen nainen olet
Enemmän minulle merkkaa mitä korviesi välissä liikkuu.
M54
Lyhyt, painoa liikaa pituuteen nähden, ihan normi tissikoko ei siis mikään erikoinen. Maatuska mallinen nainen.
Kurvikas?
Mites pipari,onko häplärit minkäkokoset ja karvotushan me halutaan tietää
Onko paino kiinteässä kropassa vai siideripömppiksessä? Jos jälkimmäinen, liikunnalla painosta 7 kg pois. Tisseistä varmaan lähtee samalla koki, mutta varmasti paljon parempi kokonaisuus.
Omani on 154/45 joten ainoa mitä voi päätellä on se, että tuo on läski koska meilläkään ei vielä ole laiha. En tiedä miksi pieni on seksikäs nainen, mutta 99% miehistä kuolaa perään ja loput on homoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan soppeli, omalla puolisolla on aikalailla sama pituus-painosuhde, tissit vaan on D-E..
M40
Mahtaa olla näky.
Ei noilla tiedoilla voi sanoa muuta kuin että dieetti olis paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Omani on 154/45 joten ainoa mitä voi päätellä on se, että tuo on läski koska meilläkään ei vielä ole laiha. En tiedä miksi pieni on seksikäs nainen, mutta 99% miehistä kuolaa perään ja loput on homoja.
Taskuvenukset ovat parhaita!
Liian tuhti, tuli tuo paino sitten treenatuista lihaksista tai siideripömppiksestä.
Olen itse juuri saman pituinen ja painoinen nainen B-kupin rinnoilla. Treenaan paljon, joten kroppa mallia tiimalasi ja jalat pitkät suhteessa muuhun kroppaan, mutta massaa on silti liikaa näin lyhyeen varteen. 43-45kg on itselleni mieluisin paino. Tosin iso osa miehistä tuntuu tahtovan lyhyttä ja leveää, mutta makuja on monia. Jotkut nyt tuuppaa vaikka tiinettä sikaa.
Panisin