Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin turn-off deittikumppanissa?

Valitse yksi
13.01.2019 |

Menette treffeille. Yksi näistä paljastuu. Mikä on pahin?

Suurin turn-off deittikumppanissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli testi. Ap:llä löytyy nuo kaikki. Turha siis enää edes yrittää.

t. ap

Mikset hanki itsellesi koulutusta?

Olen liian vanha? Ja myös tyhmä?

t. ap

Vierailija
22/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten olin kaveriporukalla baarissa ja näin todella hyvännäköisen miehen. Pidettiin silmäpeliä oikeastaan koko ilta ja lopulta mies tuli puhumaan.

En nyt voi sanoa järkyttyneeni koska ihan niin pinnallinen en ole, mut sen verran pinnallinen kuitenkin, että turn off oli totaalinen kun se avasi suunsa. Miehellä oli todella, oikeasti todella, kimeä, korkea ja suoraan sanoen piipittävä nasaaliääni.

Koitin mahdollisimman hienotunteisesti ja kohteliaasti poistua tilanteesta, en halunnut loukata enkä tietenkään häntä pilkannut tms.

Mua ei häiritse kenenkään puheviat pätkääkään mut äänen on oltava sellainen ettei ota korviin.

Oma puhevikani on yhden kirjaimen kokoinen. Kysyin kavereilta niin suurin osa ei ole edes huomannut.

t. ap

Sullahan ei ole kavereita 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten olin kaveriporukalla baarissa ja näin todella hyvännäköisen miehen. Pidettiin silmäpeliä oikeastaan koko ilta ja lopulta mies tuli puhumaan.

En nyt voi sanoa järkyttyneeni koska ihan niin pinnallinen en ole, mut sen verran pinnallinen kuitenkin, että turn off oli totaalinen kun se avasi suunsa. Miehellä oli todella, oikeasti todella, kimeä, korkea ja suoraan sanoen piipittävä nasaaliääni.

Koitin mahdollisimman hienotunteisesti ja kohteliaasti poistua tilanteesta, en halunnut loukata enkä tietenkään häntä pilkannut tms.

Mua ei häiritse kenenkään puheviat pätkääkään mut äänen on oltava sellainen ettei ota korviin.

Oma puhevikani on yhden kirjaimen kokoinen. Kysyin kavereilta niin suurin osa ei ole edes huomannut.

t. ap

Sullahan ei ole kavereita 🤔

Kirjoitin väärin. Tarkoitin puolituttuja. Yritin esittää parempaa kuin olen. Sori.

t. ap

Vierailija
24/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

Vanhuus ja tyhmyys ei ole este ammatin hankkimiselle.

Vierailija
25/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

Eikö? Minkä ammatin siis hankin?

t. ap

Vierailija
26/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

t. ap

Käy ammatinvalintapsykologin juttusilla. Netistä löytyy myös testejä, joissa pystyy kartoittamaan omia kiinnostuksen kohteita ja niiden pohjalta mahdollisia ammatteja.

Vierailija
27/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisuus tai Perussuomalaisuus.

Yleensäkin kaikki äärimmäisyyteen menevä

Vierailija
28/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

t. ap

Käy ammatinvalintapsykologin juttusilla. Netistä löytyy myös testejä, joissa pystyy kartoittamaan omia kiinnostuksen kohteita ja niiden pohjalta mahdollisia ammatteja.

Kävin jo. Hän sanoi, että mulle kävisi kaikki. Taisi valehdella.

t. ap

Vierailija
29/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus.

Vierailija
30/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella oli pimppi oli iso turn off

ainostaa naiset kenellä on iso penis on turn on

Vierailija
31/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten iso maha.

Muuten varmaan peniksen koko.

Vierailija
32/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

t. ap

t. ap

Tuskinpa kukaan sanoo että kaikki käy. Kyllä joitain rajauksia varmasti oli. Mutta tee vaikka se nettitesti tai käy jonkun muun psykologin juttusilla, niin saat rajattua lisää.

Jos et ihan oikeasti tunne kiinnostusta mitään tiettyä koulutuslinjaa kohtaan, niin valitse sen perusteella, mikä koulutus on kohdallasi helpoiten järjestettävissä. Onko esimerkiksi lähellä nykyistä asuinpaikkaasi jotain oppilaitoksia? Millaiset pääsyvaatimukset niissä on? Kun yhteishaku alkaa, niin ilmoitetaan myös etukäteistehtävät niihin linjoihin, joissa sellaista vaaditaan.  Jo nyt voit katsoa edeltävien vuosien pääsyvaatimuksia ja ennakkotehtäviä. Niitä tekemällä saatat huomata, mikä soveltuu sinulle parhaiten.

Mikä tahansa koulutus on parempi kuin ei koulutusta lainkaan.

Vierailija
33/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liberaali. Saako se naiset kuumaksi?

En nyt sanoisi että se pelkästään, mutta mulle kyllä kelpaisi arvoliberaali. 

Vierailija
34/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

t. ap

t. ap

Tuskinpa kukaan sanoo että kaikki käy. Kyllä joitain rajauksia varmasti oli. Mutta tee vaikka se nettitesti tai käy jonkun muun psykologin juttusilla, niin saat rajattua lisää.

Jos et ihan oikeasti tunne kiinnostusta mitään tiettyä koulutuslinjaa kohtaan, niin valitse sen perusteella, mikä koulutus on kohdallasi helpoiten järjestettävissä. Onko esimerkiksi lähellä nykyistä asuinpaikkaasi jotain oppilaitoksia? Millaiset pääsyvaatimukset niissä on? Kun yhteishaku alkaa, niin ilmoitetaan myös etukäteistehtävät niihin linjoihin, joissa sellaista vaaditaan.  Jo nyt voit katsoa edeltävien vuosien pääsyvaatimuksia ja ennakkotehtäviä. Niitä tekemällä saatat huomata, mikä soveltuu sinulle parhaiten.

Hän sanoi, että olen kielellisesti ja kuviollisesti todella lahjakas. Eli sanoi, että voin hakea kaikkiin ammatteihin, jotka mua kiinnostavat. Valitettavasti olen hakenut, useasti, enkä ole päässyt. 

Joku on siis vialla. Minä tai testit.

ap

Vierailija
35/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liberaali. Saako se naiset kuumaksi?

En nyt sanoisi että se pelkästään, mutta mulle kyllä kelpaisi arvoliberaali. 

Voihan spagettimonsteri.

Olet ainut moinen, jonka olen tavannut.

ap

Vierailija
36/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista on oikeastaan vain yksi sellainen ominaisuus, jota ei voi muuttaa. Ja se onkin arvioitu kolmanneksi pahimmaksi ominaisuudeksi ihmisessä.

Vierailija
37/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

t. ap

t. ap

t. ap

Hän sanoi, että olen kielellisesti ja kuviollisesti todella lahjakas. Eli sanoi, että voin hakea kaikkiin ammatteihin, jotka mua kiinnostavat. Valitettavasti olen hakenut, useasti, enkä ole päässyt. 

Joku on siis vialla. Minä tai testit.

ap

Oletko valmistautunut pääsykokeisiin kuinka hyvin? Oletko katsonut edeltävien vuosien pääsykokeita ja harjoitellut niiden pohjalta? Oletko käynyt esim valmennuskursseilla, jos se on kohdallasi taloudellisesti mahdollista? Avoimessa yliopistossa? Tutustunut alan kirjallisuuteen (katsomalla oppilaitosten sivuja, näet millaista kirjallisuutta he käyttävät opetuksessa)?

Jos et pääse sisään haluamiisi aloihin, niin valitse sitten joku sellainen, johon uskot pääseväsi esim. sen pohjalta, missä olet aiemmin pärjännyt hyvin koulussa. Sitten kun olet päässyt sisälle kouluun, sinun voi olla mahdollista vaihtaa alaa, jos tuntuu siltä ettei nykyinen ala sovi tai kiinnosta pitemmän päälle.

Sinulla on vielä hyvin aikaa tämän kevään yhteishakuun! Jos aloitat nyt määrätietoisen valmistautumisen pääsykokeisiin, ehdit harjoitella enemmän kuin esim. tämän kevään abit, joilla on yo-kirjoitusurakka vielä edessä.

Vierailija
38/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitillä olisi nuo kaikki, niin se olisi sitten siinä. Noita voi sietää nuoressa, mutta ei enää aikuisessa miehessä.

Vierailija
39/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin puhevika mutta ei yhden kirjaimen vika ole ongelma. Liikaa vaivaisi vahva takertelu tai ettei puhe suju ollenkaan. Jonkin verran aistin kiusaantuvani tilanteessa, jossa puhuja kesken lauseen toistaa saman sanan tai sanaparin. Keskeytys, tauko, ja samalla sanalla uudestaan liikkeelle. Monet ei edes huomaa moista. Minua vaivaa.

Vierailija
40/40 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista varmaan työttömyys. Poikuus vois olla. Riippuu miten vanha kumppani on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan