Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itseään kehuva työkaveri

Vierailija
13.01.2019 |

Mulla on työkaveri, ikäiseni nainen, joka kehuu joka päivä itseään, omia valintojaan, omaa elämäntapaansa jne. Kaikki jutunaiheet päätyvät aina siihen, että minä ainakin ja meillä ainakin ja selostuksen päätös on, että hän elää jotenkin erityisen oikein ja järkevästi, muut vähän väärin. Itsensä kehumisen sivulauseissa usein piikittelee muita, ei paikalla olevia työkavereita. Olipa kyse sitten liikunnan harrastamisesta, lasten kasvatuksesta, työasioista, lisäopinnoista, asuinpaikasta... Aina tämä yksi on onnistunut erinomaisesti omasta mielestään.

Menee hermot! On todella vaivaannuttavaa ja ärsyttävää! Mitä tuolle vois sanoa tai tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu edes kerran häntä: ”Sinä kyllä aina osaat tehdä itsellesi ja perheellesi hyviä valintoja”. Hänellä on selvästi huono itsetunto, kokee ehkä olevansa huonompi kuin muut ja jonkun ihmisen huomio tekisi hänelle hyvää.

Vierailija
2/2 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin että se on hänen elämänsä. Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Ota esimerkkiä asioihin, joita haluat itsellesi. Kadehdi siis Amerikkalais tyylisesti ja pyri parempaan.

Venäläis tyyli on tuhoava. mä ainakin kun, kuulen jotain vastaavaa, saatan ajatella ja työstää ne positiivisimmat jutut ja oppia niistä jotain Ja toteuttaa omassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla