Oletteko huomanneet, että jos mistä tahansa ketjusta tulee "liian suosottu" niin se poistetaan?
Etäskin ketju oli steekissä ja ansaitsi kruunun, mutta heti kun ketjussa alkoi käymään varsinainen kuhina ja juttua alkoi tulemaan se poistettiin. Ja ketjun aihe koski ihmisten vapaa-ajan jarrastuksia.
Kommentit (8)
Olen huomannut. Perustin kerran ketjun joka käsitteli naisten käytöstä tinderissä.
Se saavutti 46 sivua ja poistettiin.
Olen huomannut. Nyt taas poistettiin ketju. V*ttu mikä moderointi täällä.
Taina Licciardo herää joka aamu kello kolme.
Ei ole poistettu, tiemmä. Mitä järkevää tuollaisessa ketjussa ylipäätäänkään voi olla?
Pitkäksi venynyt ketju merkitsee usein sitä, että pari fanaatikkoa jankkaa typeriä keskenään. Mitä olen pitkiä ketjuja lukenut, niin loppusivut ovat usein täynnä teksti tyyliin ”ime ky*****” jne.
Mankeliketjut myös poistuu. Rouva itse varmaan kyttää ja vaatii poistoa.
En ole.
Osa ketjuista poistuu tai suljetaan, koska ne ärsyttävät palstamiehiä. Esimerkiksi ketju, jossa naiset kertoivat kotiorjuudestaan.
Tuskin se suosittuus itsessään on syy. Olisiko täällä sellainen automaattimoderointi, että jokainen ketju poistuu, josta on viestejä ilmiannettu tietyn verran? Pitkässä ketjussa niitä viestejä sitten usein kertyy hiljalleen enemmän mutta ei aina.
ilmiannettu