Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna tilaa kotona

Vierailija
13.01.2019 |

Hän itse voi istua kuurona tuntikausia koneella olla tekemättä mitään, mutta jos itse istun hetken koneella niin se on yleensä jotain sellaista mihin pitää keskittyä ja mikä on pakko hoitaa pois alta. Työjuttuihin liittyviä viestejä, verkkopankissa asiointia tai mitä vain. Joka ikinen kerta mies alkaa kyörätä ympärilläni, ja pitää mahdollisimman kovaa ääntä etten pysty keskittymään. Joka kerta riita on ainainen kun ensin huomautan kohteliaasti, ja kun ei mene perille, niin vähemmän kohteliaasti että se suu kiinni, puhutaan myöhemmin. Se hulabaloo saattaa myös olla sitäkin, että lapsi istuu pöydässä tosi nätisti syömässä jotain, niin miehen on pakko hössöttää ympärillä ylienergisesti ja kaupata kaikkea jääkaapista, vaikka lapsi osoittaa selkeästi ettei se halua mitään. Lopulta kumpikin suutumme hänelle, mies vetää draamaraivarit ja poistuu kiukkuisena paikalta. Joka_ ikinen _ kerta.
Mies itse on kuitenkin koneella aivan kuuro eikä häntä saa häiritä, joten mitä ihmettä. Saanko pölliä kostoksi hänen virakaapelinsa vai hankinko kuulokkeet joiden läpi ei mene meteli?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskaa se itsekäs  s ka mäkeen. Oppiipahan olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan