Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harkinnut

Vierailija
13.01.2019 |

Uutta kissaa, mutta taloni on suunniteltu siinä mielessä huonosti, että ei tänne saa järkevästi kissan kusilootaa. Eteiseen en todellakaan laita, kylppäriin ei mahdu ja minulla on kokemusta haisevista pyyhkeistä koska edellisen kissan vessa oli silloisessa kylppärissä. Mikään määrä puhdistusta ei riittänyt pitämään hajua poissa kylppäristä. Asunto ei koskaan haissut elukalta. Minulla on hyvä hajuaisti ja olen erittäin tarkka hajuista.

Yksi vaihtoehto olisi tehdä pienestä ns. ylimääräisestä huoneesta kissan huone, jossa olisi raapimispuu ja vessa, mutta se tarkoittaisi että ovi on aina auki.

Vai keksinkö vain tekosyitä, koska en ole oikeasti valmis siihen kaikkeen vielä. Kisuni oli maailman paras ja rakkain kisu, jonka kanssa kasvoin lapsesta aikuiseksi. En minä osaa ajatella omistavani uutta kattia. Toisaalta se voisi olla kivakin muutos elämään vuosien jälkeen. Mene ja tiedä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- Kylppäristoori alkaa

Mutta tosiaan kylppäriin ei mahdu mitään pissalaatikoita muutenkaan. Kph ei ole sinänsä pieni, mutta tila on suunniteltu niin, että sinne mahtuu tasan pakolliset asiat eikä hukkatilaa ole ollenkaan. Minulla on sauna ja iso pesukone, mutta kylppäriin ei voi laittaa edes mattoa ilman että se olisi jatkuvasti läpimärkä. Ahdas tila ei kuitenkaan ole.

Kylppäristoori loppuu. - - -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme