Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset suihkussa

Ihmettelijä.
13.01.2019 |

Miten ihmeessä naiset saavat menemään suihkussa niin kauan aikaa. Tyydytättekö te siellä itseänne vai mihin aika menee?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja saan suvereenisti aikaa menemään puolesta tunnista tuntiin. Lämpimän veden alla on vain niin kiva pohdiskella kaikkea.

Ja kyllä maksan itse.

Vierailija
2/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksutan vettä vain 5 minuuttia. Suihkuun saan silti menemään puolikin tuntia. Tukkaa on persiiseen saakka, sääret yms. ajeltavana, naama rasvattavana ja mihinkään ei onneksi ole kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on pitkät hiukset. 

Vierailija
4/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pesen kasvot. Kuorinta kestää muutamia minuutteja. Shampoon levitän huolella. Vartalo pitää pestä, sitten pitää sheivata. Siinä menee aikaa, jos tekee huolella. Hoitoaine/hiusmaski hiuksiin. Sen pitää antaa vaikuttaa viidestä kymmeneen minuuttiin. Saatan lisäksi nyppiä kulmakarvoja tai tehdä muuta hienosäätöä.

Vierailija
5/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän sitä isojen lollojen vaahdottamiseen ja puristeluun oma hetkensä, samoin pimpsan sheivaukseen ja pitkien ja paksujen hiusten pesuun ja hoitoaineen vaikuttamiseen jne.

Vierailija
6/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken suihkussa, aikaa meni alle 10 min, vaikka minulla on pitkät hiukset ja masturboin pesun lomassa.

Vierailija
7/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneehän sitä isojen lollojen vaahdottamiseen ja puristeluun oma hetkensä, samoin pimpsan sheivaukseen ja pitkien ja paksujen hiusten pesuun ja hoitoaineen vaikuttamiseen jne.

Tarvitsetko apua lollojen pesuun?

Vierailija
8/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh meillä on toisinpäin - käyn viileässä suihkussa alle viidessä minuutissa ja mieheni taas käy pitkässä yli vartin kestävässä kuumassa suihkussa.

Vierailija
9/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä huomattavasti pikaisemmin kuin mieheni vaikka sheivaisinkin ja läträän hoitoaineilla yms. Saatan pesaista lattiankin ja pinnat samalla eikä mene koskaan kuin max 15 min. Mies taas tuijottaa tyhjyyteen ensin sen 15 min kunnes ymmärtää pestä ja huuhdella tukkansa ja varustuksensa, sitten koomailee toisen 15 min ja alkaa ehkä olla valmis <3

Vierailija
10/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaveri ihmettelee miksi naiset ei voi sheivata useammin. Se on hankala kun ei osaa ajatella muuta kuin minäminäminänäinteenmiksimuutei...

Vierailija
11/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee suihkussa 20 minuuttia (jos pesen hiukset ja sheivaan), miehellä menee aina about 40 minuuttia.

Vierailija
12/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa alle. Uudessa minuutissa, miehellä menee aina vähintään 20-30 minuuttia.

Vierailija
13/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee palttiarallaa 5 min ja oon niin mukavuuden halunen että pesen hampaani lämpimän suihkun alla.

M30

Vierailija
14/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene yleensä kuin 5-10min, riippuu pesenkö hiukset.

Vierailija
15/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kaipa naisilta yleensä odotetaan että peruspesun lisäksi suihkusta ei ole ulos asiaa ennenkuin:

- hiukset on hyvin hoidettu (hoitoaineita pitää pitää hiuksissa x aikaa jotta ehtii vaikuttaa), kuivattu ja laitettu

- karvat on ajeltu

- meikit poistettu ja uudet laitettu

- koko kroppa rasvattu kosteusvoiteilla

Vai luulitko että ne naiset jotka yleensä käyttää paljon aikaa laittautumiseen ihan luonnostaan näyttävät joltain mainosten supermalleilta?

Vierailija
16/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes peppuun asti pitkät hiukset, niiden pesemisessä ja hoitamisessa menee aikaa. Lisäksi pesen erillisellä kasvojenpesuaineella kasvot ja kuorin tarvittaessa.

Sitten saippuoin kainalot ja ajan karvat kainaloista, pimppa-alueelta ja sääeistö jos ovat kasvaneet sen verran pitkiksi.

Joskus hion myös kovettuneita kantapäitä.

N25

Vierailija
17/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot lollot on ällöt. Pienet lolitatisut on parhaat.

Vierailija
18/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään hiusten kasteluun jo menee 5 minuuttia kun vedentulopaineet on laskettu niin alhaiseksi.

Vierailija
19/19 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen naaman, hiukset ja vartalon. Sheivaan kerran vuodessa, jos sitäkään. Yleensä siinä vaiheessa kun kainalokarvat alkaa tuntua märiltä räteiltä hikoillessa. Muualta en oikein voi sheivata, saan joka kerta joko ihotulehduksen tai kuukausia kestävän hiivakierteen.