Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia henkilökohtaisen avustajan työstä eri firmoissa?

Vierailija
13.01.2019 |

Suomen Avustajapalvelut hakee tekijöitä. Onko joku työskennellyt avustajana tuon firman tai muiden kautta? Onko rehellisiä kokemuksia? Kiinnostaisi avustajan työ, mutta olen kuullut jinkin verran huonoja kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus Cityworkilla 0 sopimuksella, työt loppui kun seinään kun lapsen sairauden takia jouduin kieltäytymään parista vuorosta, heillä oli kyllä reserviä. Perehdytyskin kuhunkin asiakkaaseen riittämätöntä tai sitä ei käytännössä ollut. Mutta tämähän firma ei tällä saralla kai enää toimi ja käytännöt toivottavasti muuttuneet. Mutta älä usko työsopimusta solmittaessa kauniisiin puheisiin ja nettisivuillakin luvataan tuhat ja yksi hyvää, selvitä kaikki kunnolla, äläkä lähde 0 sopimukseen, ellei elämäntilanteesi ole sellainen että pystyt ottamaan vuoron vastaan jos aamulla kuudelta soitetaan töihin

Vierailija
2/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus Cityworkilla 0 sopimuksella, työt loppui kun seinään kun lapsen sairauden takia jouduin kieltäytymään parista vuorosta, heillä oli kyllä reserviä. Perehdytyskin kuhunkin asiakkaaseen riittämätöntä tai sitä ei käytännössä ollut. Mutta tämähän firma ei tällä saralla kai enää toimi ja käytännöt toivottavasti muuttuneet. Mutta älä usko työsopimusta solmittaessa kauniisiin puheisiin ja nettisivuillakin luvataan tuhat ja yksi hyvää, selvitä kaikki kunnolla, äläkä lähde 0 sopimukseen, ellei elämäntilanteesi ole sellainen että pystyt ottamaan vuoron vastaan jos aamulla kuudelta soitetaan töihin

Kiitos tästä. Onko kenelläkään aivan tuoreita kokemuksia? Pitää nyt muistaa ainakin olla sitten tarkka työsopimuksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on työskennellyt tuolla Suomen Avustajapalveluilla ja ollut tyytyväinen. Aiemmin oli suoraan avustettavan palkkaamana ja koki sen raskaammaksi.

Vierailija
4/5 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Avustajapalvelut hakee tekijöitä. Onko joku työskennellyt avustajana tuon firman tai muiden kautta? Onko rehellisiä kokemuksia? Kiinnostaisi avustajan työ, mutta olen kuullut jinkin verran huonoja kokemuksia.

Tuosta firmasta ei ole kokemusta, yhdestä muusta on todella huonoja. En uskalla nimeltä mainita.

Vierailija
5/5 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä parissa firmassa avustajana ja tällä hetkellä Aarre Avustajilla. Aiemmissa firmoissa oli välillä palkanmaksussa yms. ongelmia, mutta Aarteella ainakin toiminut tähän asti. Ei valittamista, mutta varmasti eri kokemuksia eri firmoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi