Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jota ruvennut ärsyttämään vuorotyöläiset ja nämä?

Vierailija
13.01.2019 |

Mulla on töitä viikonloppuna, mulla on töitä yöllä jne. Tiedättehän sitä ei todeta vaan uhriudutaan, kun oma elämä on niin rankkaa, vaikka lomaa ja palkkaa saadaan korvaukseksi. Yhden viikkotyötunnit olivat pienemmät kuin monella muulla, mutta kyllä se aika nyt vain tekee itsestä pyhimyksen. Ja vielä kun odotetaan sitä sääliä. Kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä. Valitse toinen ala, vaihda työtä tai älä valita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten sanoo. Vuorotyö on nykyisin normaalia, joten jos joku sanoo olevansa sellaisessa niin ei hetkauta. Sitten on taas niitä, jotka sanoo sen sillä uhriutuvalla tavalla (sanavalinnat ja äänenpainotukset jne) niin se ärsyttää.

Vierailija
2/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä työtä itse teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkais vuorotyöhön koska sopeutuminen jatkuvasti muuttvaan rytmiin on helv*tillistä ja epäterveellistä. Tietysti kaikki vuorotyöt eivät ole yksi ja sama asia mutta esim. kolmivuorotyössä elimistö joutuu koville.

Vierailija
4/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää kaltaisesi ihmiset, jotka kitisevät netissä kaikista turhista asioista, mutta ei löydy selkärankaa sanoa suoraan henkilölle, joka tätä niin hirmuisen paljon ärsyttävää asiaa tekee.

Olen melko varma, että sinäkin hymistelet ja voivottelet vuorotyöläisen kanssa, että on se juu niin kamalaa ja rankkaa varmasti. Toivottavasti todella moni vuorotyöläinen tulee valittamaan sinulle, niin saat vitutusta ihan tuutin täydeltä.

Vierailija
5/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläisissä ei ole mitään vikaa, valittajia ei jaksa kukaan...

Vierailija
6/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ruvennut ärsyttämään vuorotyöläiset ja nämä.

Vierailija
7/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee 3 vuorotyötä eikä kitise eikä uhriudu. On tyytyväinen koska se sopii sille hyvin.

Vierailija
8/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kade niille, jotka nuin helpolla saa rahaa! Itse en saa tehdä vuorotyötä, ainakaan just öisin kun niistä saisi rahaa..

Vierailija
9/9 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän vuorotyöstä, mutta se ei nyt sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Ja kun lapsi on isompi, niin ei kroppa varmaan enää viihdy vuorotöissä. Olen harkinnut vaihtavani alaan, jossa on mahdollisuus päästä aamu-ja päivävuoroihin. Siinä taas mietin raha-asioita, mutta ei sekään ole kynnyskysymys.