Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kuin kävelen sinua vastaan kaupassa?

Vierailija
14.05.2006 |

- vaaleanruskeat hiukset ponnarilla (oma väri)

- kasvoissa ihottumaa ja näppylöitäkin, ei meikkiä

- t-paita

- verkkarit

- läpsykät

Kuljen tuolla ihmisten ilmoilla aika useinkin em. varustuksessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka huomaisin, niin tuskin ajattelisin mitään. Ellet käyttäytyisi jotenkin tosi oudosti.

Vierailija
2/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelisin; " hoitaisi tuokin nyt edes joskus itseään... voi mies raukkaa... että kehtaakin lähteä ihmisten ilmoille..."

Ja luon halveksivan ja ivallisen katseen huoliteltuine meikkeineni ja hiuksineni. :)

Tämä mamma kyllä pitää tyylinsä tilanteessa kuin tilanteessakin, ja kyllä hivelee itsetuntoa kun mies on koko ajan aivan taivaissa kanssani, ja ihmisten ilmoilla muut miehet yrittävät huomaamattomasti vilkuilla kaula-aukkoani (ja heidän mammat kainaloissa luovat tappavan kateellisia katseita). ;) Kesää tulee, joten nyt saa kaula-aukkoa olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla on kyllä yleensä värjätyt hiukset, ei siis kuitenkaan siistit hiukset :D, en jaksa koskaan laittautua.

Vierailija
4/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa en kuitenkaan jostain syystä ikinä lähde edes lähikaupassa käymään.

Kysymykseesi vastaan niinkuin muutkin, tuskin huomaisin sinua. Tai jos huomaisin niin ajattelisin että taisi tyttö olla vähän väsynyt kun lähti.

Vierailija
6/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,ajattelisin, että olet ehkä vähän tylsä tyyppi. Sellainen partiolainen, joka rasvailee itseään aamuisin ja iltaisin Essexillä ja heuttelee Eskimo-puikolla.

Kyllä, olen vähän yksisilmäinen toisinaan. Yritän toki olla tekemättä näitä yleistyksiä ja luultavasti moittisinkin itseäni heti ajateltuani sinusta edellä kuvaamallani tavalla, mutta ekaksi tällainen tulisi mieleeni.

Vierailija
7/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppylöidesi/ihottumasi suhteen. Ellet ole niin ajattelisin, että asia olisi helposti hoidettavissa yksityisellä ihotautilääkärillä. Sitten varmaan, että miksi sillä on noin rumat vaatteet ja miksi sillä on noi läpsykät, varsinkin jos on kylmä ilma. Silmäilisin sinua epäillen jos olet epäilyttävän näköinen ja suojelisin lastani tarvittaessa. Itsestäni ei ole väliä, koska olen kovempi kuin sinä. Kuriltan, luonteeltani, moraaliltani ja kunnoltani. Vaikka minkälaiset merkki verkkarit olisi päällä, ghetto ketju kaulassa tai ase takataskussa.

Vierailija
8/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä vanhat ja likaiset, ajattelen että olet ehkä tullut juuri pihahommista, jos siistit jne niin ehkä ajattelen sinun tulleen lenkiltä tai salilta tms.

Vierailija
9/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vai nautitko rääsyistä päälläsi ja huonosta ihosta? Jos iho ei parane hoitamalla niin mikset sitten levitä aamuisin jotakin peittävää sen päälle? Vai onko ihanaa esitellä näppyjä? Antaa epäsiistin ja likaisen kuvan.

t:7

Vierailija
10/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en huomaa sinua kuitenkaan yrittäessäni muistaa kaiken tarpeellisen ostaa ja miettiessäni omia asioitani. Eipä se mulle kuulu kuinka muut kulkee.

Vierailija
11/11 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottumalle en yksinkertaisesti voi mitään. Sitä on hoidettu jo usean vuoden ajan ilman tuloksia. Juuri ihottuman takia käytän meikkivoidetta vain kun on " pakko" eli juhlat tms. Näpyt häviää joksikin aikaa lääkekuurilla, mutta palaavat taas uudestaan.

Verkkarit nyt vaan on mielestäni mukavat päällä, eikä ne ole likaiset tai risat. Mun mielestä Cittari reissu ei vaadi meikkiä tai erityistä laittautumista. Minulla ei ole tarvetta miellyttää muiden miehiä.

ap

Vierailija:

Kyllä! Vai nautitko rääsyistä päälläsi ja huonosta ihosta? Jos iho ei parane hoitamalla niin mikset sitten levitä aamuisin jotakin peittävää sen päälle? Vai onko ihanaa esitellä näppyjä? Antaa epäsiistin ja likaisen kuvan.

t:7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän