Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se neitimäistä jos mies juo siideriä

Vierailija
12.01.2019 |

Itse olen mies ja pidän enemmän lonkeroista ja siidereistä mutta aina baarissa tilaan kaljaa koska se on jotenkin miehekkäämpi juoma kuin joku siideri. Mitäs mieltä naiset onko se neitimäistä jos mies juoda siiderii.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitimäistä on kysellä sitä täällä.

Vierailija
2/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yrjö lentäää jos lähtee tuolle linjallle. Varsinkin sillä filosofialla että kaikki ylämääräinen on juootava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot siideripissis.

Vierailija
4/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies juo suodattamatonta 7,3 %:sta Old Rosieta.

Vierailija
5/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja pidän enemmän lonkeroista ja siidereistä mutta aina baarissa tilaan kaljaa koska se on jotenkin miehekkäämpi juoma kuin joku siideri. Mitäs mieltä naiset onko se neitimäistä jos mies juoda siiderii.

Ei ole.

Vierailija
6/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yrjö lentäää jos lähtee tuolle linjallle. Varsinkin sillä filosofialla että kaikki ylämääräinen on juootava.

Aamullla joutuu silleen jojotella: "aaa, eihän see... ei se vielä tullukkkaan, no.. no nyt setuleee yäk...yääääk."

Vierailija
7/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän gaymäistä.

Vierailija
8/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies juo kossua raakana.

Vierailija
9/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta lonkeron juonti ei ainakaan ole mutta jos ryyppää jotain somersbytä niin on se ehkä vähän erikoista vaikka tuskin numeroa tekisin asiasta. Lähinnä vain hämmästyisin muutamaksi sekunniksi.

Vierailija
10/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja en juo mitää alkoholijuomia. Se mitä ihmiset minusta ajattellee on lähinnä aivan sama. En juo alkoholia, koska en pidä siitä. Kauheata jos pitäisi ruveta ryyppäämään vain miellyttääkseni muita.

Vierailija
11/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironisestihan kalja on epämiehekkäintä juomaa, sillä se laskee testorenipitoisuuksia sen sisältämän kasviestrogeenin ansiosta. Kuten joku jo mainitsi niin tosimies vetää kossua raakana.

Vierailija
12/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tinkiä mistään herkuista sukupuolen vuoksi. Mutta makeasta siideristä en ole teinivuosien jälkeen pitänyt. 

Vierailija
13/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sitä mieltä, että siideri on naisten juoma, kannattanee ykkösprioriteetiksi ottaa oman sivistystason nostaminen. Suomalaiset sokerilitkut eivät sitten ole mitään siidereitä, vaikka jonnet ja pissikset niin luulee. Kaikille tiedoksi, että 90-luku meni jo, ja jopa Prismasta saa nykyään esim. Thatcher's Goldia, joten siitä vaan kokeilemaan miltä oikea siideri maistuu.

Vierailija
14/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies juo kossua raakana.

Pullon suusta ettei tule emännälle tiskiä.

Vierailija
15/15 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sen anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän