Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä absolutistit tekevät viikonloppuisin?

Vierailija
12.01.2019 |

Tipaton tammikuu ja todella tylsää. Eli mitä teette, jos ette juo? Oon maannu koko viikonlopun sängyssä ja selaillu somea. Urheilu ei oikeen kiinnosta, äläkä myöskään ehdota sukan kutomista tai netflixin katselua, koska se on tylsää. Eli miten voi pitää oikeasti hauskaa ilman viinaa? Nauraa ja saada ikimuistoisia kokemuksia. Ilman, että rahaa kuluisi ainakaan ihan hirveästi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on aikaa palvella Jumalaa ja rukoilla toisten ihmisten puolesta. Levitän myös Herran Sanaa naapurustossa.

Vierailija
42/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on absolutisti? Ihminen joka ei juo? Kuulostaa juopon määritelmältä normaalille, eli kysymys kuuluu: mitä normaali ihminen tekee viikonloppuisin ja vastaus: viettää aikaa perheensä tai ystäviensä kanssa, harrastaa jotain esim. lenkkeilee, kutoo sukkaa, käy kuntosalilla, lukee, käy elokuvissa, kokkaa, pilkkii, kalastaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi,somessa,netissä luen paljon,lounas ah- lohta ,parsaa, porkkanaa,veneperunoita ym ,kuuntelen mieluista kirjaa,sitten lenkille,vaik harmaata ulkona.Ip kahvi,soitto kamulle jne jne.

Nukun yöt tosi hyvin,kun on päihteetön tammikuu ja paino tietysti tippunut 2kg(166/60)

Loistava fiilis.

Vierailija
44/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun en juonut, tein paljon lenkkejä ja retkiä mm. lähimmässä kansallispuistossa. Liikuin ihan tavoitteellisestikin itse asiassa. Tein paljon ruokaa. Luin. Pidin kämpän siistimpänä kuin nykyään. Kavereita tai parisuhdetta ei ollut silloinkaan eli aikamoista hiljaisuuden retriittiä ne vapaapäivät olivat.

Vierailija
45/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna on aikaa palvella Jumalaa ja rukoilla toisten ihmisten puolesta. Levitän myös Herran Sanaa naapurustossa.

Tommosen viikonlopun jälkeen pää on varmasti sekaisin.

Vierailija
46/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun niin pitkään kuin nukuttaa, rakastelen puolisoni kanssa, käyn suihkussa ja syön aamiaisen rauhassa. Käyn lenkillä, luistelemassa, pilateksessa tai tanssitunnilla. Tapaan ystäviä tai käyn siskoni kanssa kahvilla. Soitan äidilleni. Tänä viikonloppuna olen inventoinut vaatekaappiani (edelleen kivoja ja käytössä / menossa myyntiin / menossa Recciin) ja suunnitellut johonkin tulevaisuuteen sijoittuvaa second hand -vaatekauppakierrosta Helsingissä. Katson televisiota, siivoan, teemme mieheni kanssa hyvää ruokaa, jonka kanssa voin juoda lasin tai kaksi hyvää viiniä. Syön suklaata. Suunnittelen kaupunkilomaa Italiaan keväälle. Pesen pyykkiä. Teen sitä mitä huvittaa. Normaalia, ihanaa elämää. <3

Vierailija
47/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suurkuluttaja ja nyt tipattomalla. Päätin just että mietin 3 kk lisää tästä vuodesta jolloin oon myös tipaton. Nukun hyvin ja saan asioita paremmin aikaan.

Mitä olemme tehneet miehen kanssa? Molemmat siis tipattomalla. Lenkkeileet enemmän. Rakastelleet paljon (no teemme sitä aina paljon), selvinpäin se on parasta. Käytiin teatterissa, väliajalla vain käveleskelimme aulassa. Olen lukenut kirjoja. Ollut pirteä.

Voisi olla parempi jos alkoholi olis elämässä vain poikkeus tämän voinnin perusteella.

Ei ole mikään pakko käyttää alkoholia. Jos elämänlaatusi on jo muutaman tipattoman päivän aikana osoittautunut paremmaksi kuin ennen, niin miksi ihmeessä haluaisit ikinä palata vanhaan?

Vierailija
48/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan, lenkkeilen, siivoan, luen, telkkari, sohva, kasvohoito....

Kun lopetin runsaan viikonloppujuomisen, hämmästyin miten paljon aikaa jäi kaikkeen muuhun.

Vierailija
49/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä samaa tekevät mitä muutenkin, mutta juomat ovat alkoholittomia. Toiset kotona, toiset baarissa, tai leffassa, kavereitten luona ...

Tiedätkö, että baareissakin saa alkoholittomia juomia? Kivennäisvesi on aina varma valinta, mutta on olemassa myös alkoholittomia sekoituksia, oluita ja siiderejä. Tilaa joskus vaikkapa "autoilijan cocktail".  Jos baarimikko on aloittelija tai muuten vajaa, hän voi kysyä, mitä siihen tulee.  Jos et keksi mitään muuta, niin pyydä pelkkä appelsiinimehu.

Vierailija
50/50 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että taas ne kaikki kunnon miehet saa sitä pimpulaa ja pampulaa ja ite oon tämmönen nörde, mut sit kirjotan nördis kavereilleni johonki chatti juttuu LOL ROFL JONNE ja tuun taas hyvälle mielelle ja pärjään seuraavaan vkloppuun &videopelit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän