Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa olla lyhyt mies

Vierailija
12.01.2019 |

Olen vain noin 175cm mies ja ahdistaa olla näin lyhyt. Kärsin alemmuuskompleksista kumpa olisin edes 180cm. Joudun käyttäämääm kenkiäkin missä paljon korkoa etten näyttäis nii lyhyltä. Naiset taas sorsivat kun olen näin lyhyt. Ei oo helppoa olla näin lyhyt. Lihaksia voisi hankkia mutta lyhyet miehet jolla isot lihakset näyttävät vaan huvittavilta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toki selvää, että ap on provo ja todennäköisesti nainen, jonka eksänsä on tuonpituinen tai jotain. Täysillä hän ei kyllä käy :D

Vierailija
22/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160 cm transmies, eikä mua haittaisi tulla haukutuksi lyhyeksi, koska se korostaisi sitä, että haukkuja pitää mua miehenä. Mutta kukaan ei ole koskaan sanonut pituudestani mitään. Sama juttu homottelun suhteen, en loukkaantuisi siitäkään, koska niin sanotaan vaan miehelle.

Näitä vastaavia provoja on ollut nyt pitemmän aikaan - mistäköhän taas tuulee? Viikonloppuisin on vaikeampi päästä psykiatriseen päivystykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asennekin vaikuttaa, etkä ole edes lyhyt. Olen lyhyehkö nainen, jota kiusattiin koko peruskoulun ajan pituudesta ja sain kuulla naljailua vielä täysi-ikäisenäkin ihan aikuisilta ihmisiltä. Kun pääsin vihdoin muuttamaan terveempään ympäristöön, tajusin miten tyhmää tuo oli: ympärilläni oli paljon ihan samanpituisia ja paljon lyhyempiäkin naisia. Maailmassa on oikeita ongelmia, eikä muutaman sentin vajaus suomalaisen naisen keskipituudesta ole yksi niistä.

Vierailija
24/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 180cm ja tää on yhtä helvettiä. Naiset on mittanauhan kanssa kimpussa kun haluavat tarkistaa pituuden. Muuten oon kuulemma kiva mutta 1cm liian lyhyt. Vi h a a n naisia!!!

Vierailija
25/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Mä ajattelin, että tämän avauksen tekijä on samaa kokoluokkaa kuin ystäväni ex. Ystäväni on n. 160 cm pitkä, ja tämä entinen poikaystävä oli häntä himpun lyhyempi. 175 cm on normaalipituinen. Tietysti on helppo syyttää pituuttaan ja naisia, jos ei ole kovin mukava tai sosiaaliset tilanteet tuottavat hankaluuksia.

Vierailija
26/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm nainen. Pituus ei ole kaikissa asioissa ihanaa.

175cm mies vaikuttaa minusta perusmitalta. Tarvitset vaan itseluottamusta ja naisen, joka ei valita pituudestasi. :)

Vierailija
27/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein sitkeä lyhytmies niin pitkä nainen kyllä lopulta heltyy.

Naisilla on se outo ensireaktio että lyhyt mies on turn off. Lopulta kaikki heltyy ja ottaa lyhyen miehen.

Joten ei hätää!

Vierailija
28/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 154 cm räppäri. En tunne olevani ollenkaan lyhyt.

Lisäksi saan hyviä lisätuloja esittämällä hobittia.

Vierailija
29/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta havaintojeni mukaan pituus ei ole estänyt joitakin yksilöitä pärjäämästä naisten kanssa oikein hyvin. Tiedän eräänkin tosi lyhyen miehen, jolla on puolta nuorempi nainen, ja hänellä on aina ollut naisia. Eikä hän ole myöskään rikas tai lukenut. Mutta yksi piirre hänessä on. Hän on aina ollut kova jätkä, toki myös ottanut turpaan useasti, mutta sekin on kyky. Mies joka uskaltaa ottaa turpaan monta kertaa on karaktäärinä vahva ja rohkea (toki myös tyhmä ;D )

Vierailija
30/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 180cm ja tää on yhtä helvettiä. Naiset on mittanauhan kanssa kimpussa kun haluavat tarkistaa pituuden. Muuten oon kuulemma kiva mutta 1cm liian lyhyt. Vi h a a n naisia!!!

Siis ihanko oikeasti ovat halunneet mitata? Voi kultainen torttu sentään!

Toisaalta, tämä pituus juttu ei oikeasti liity miehiin mitenkään, vaan naisten keskinäiseen kilpailuun siitä, kuka on saanut naiseudelleen parhaimman trophyn. Naisille keskinäinen kilpailu on kaikkein tärkein.

Vierailija
31/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma asennekin vaikuttaa, etkä ole edes lyhyt. Olen lyhyehkö nainen, jota kiusattiin koko peruskoulun ajan pituudesta ja sain kuulla naljailua vielä täysi-ikäisenäkin ihan aikuisilta ihmisiltä. Kun pääsin vihdoin muuttamaan terveempään ympäristöön, tajusin miten tyhmää tuo oli: ympärilläni oli paljon ihan samanpituisia ja paljon lyhyempiäkin naisia. Maailmassa on oikeita ongelmia, eikä muutaman sentin vajaus suomalaisen naisen keskipituudesta ole yksi niistä.

Jännä, että lyhyehköä tyttöä kiusattiin pituudesta? Ei siis vaan kiusoiteltu tms? Omalla luokallani ainoa merkittävä tekijä tytölle oli paino. Hoikkana sinua ihailtiin olit 140 tai 190 cm.

Vierailija
32/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ymmärrän, mutta havaintojeni mukaan pituus ei ole estänyt joitakin yksilöitä pärjäämästä naisten kanssa oikein hyvin. Tiedän eräänkin tosi lyhyen miehen, jolla on puolta nuorempi nainen, ja hänellä on aina ollut naisia. Eikä hän ole myöskään rikas tai lukenut. Mutta yksi piirre hänessä on. Hän on aina ollut kova jätkä, toki myös ottanut turpaan useasti, mutta sekin on kyky. Mies joka uskaltaa ottaa turpaan monta kertaa on karaktäärinä vahva ja rohkea (toki myös tyhmä ;D )

Mitä se tarkoittaa että pärjää naisten kanssa hyvin?

Eiköhän semmoinen mies pärjää parhaiten naisten kanssa jota ei kiinnosta ollenkaan niiden touhut.

Vierailija
33/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo viisi senttiä paljoa auttaisi. Itse olen juuri tuon 180 cm ja tunnen oloni lyhyeksi. Tuntuu, että aina kun menee ulos ovat puolet naisistakin tämän mittaisia tai pidempiä.

Vierailija
34/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa että pärjää naisten kanssa hyvin?

Eiköhän semmoinen mies pärjää parhaiten naisten kanssa jota ei kiinnosta ollenkaan niiden touhut.

Sellainen mies joka saa naisilta sitä mitä haluaa.

Vierailija
35/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että lyhyehköä tyttöä kiusattiin pituudesta? Ei siis vaan kiusoiteltu tms? Omalla luokallani ainoa merkittävä tekijä tytölle oli paino. Hoikkana sinua ihailtiin olit 140 tai 190 cm.

Kiusattiin. Tilanne meni niin pahaksi että sain pitkään paniikkikohtauksia tilanteissa, joissa puhuttiin pituudesta tai näin oman pituuteni numeroina. Painosta ei ikinä kommentoitu mitään. -Tuo aikaisempi

Vierailija
36/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni rakkaus oli 173cm.