Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa olla lyhyt mies

Vierailija
12.01.2019 |

Olen vain noin 175cm mies ja ahdistaa olla näin lyhyt. Kärsin alemmuuskompleksista kumpa olisin edes 180cm. Joudun käyttäämääm kenkiäkin missä paljon korkoa etten näyttäis nii lyhyltä. Naiset taas sorsivat kun olen näin lyhyt. Ei oo helppoa olla näin lyhyt. Lihaksia voisi hankkia mutta lyhyet miehet jolla isot lihakset näyttävät vaan huvittavilta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes ole lyhyt.

Vierailija
2/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 177 cm, harteikas ja lihaksikas. Minä olen 170 cm eikä kumpaakaan ahdista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisena 172cm pitkä ja pidän miehistä jotka ovat saman pituisia kun minä tai hieman pidempiä. Eli 175cm on juuri passeli. Mieltymyksiä siis löytyy monia joten don't worry vaan hanki itsevarmuutta, siitä naiset pitävät.

Vierailija
4/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ahdistu. Et ole edes kovin lyhyt, lisäksi oikeastiko etsit sen tasoisia naisia, jotka valitsisivat sinut pituuden perusteella? Surullista jotenkin. Jos et ajattelisikaan koko asiaa, sulla ei ois asiasta mitään ongelmaa. Nyt teet siitä ongelman.

Vierailija
5/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on täysin sun pään sisällä, voisit hakeutua johonkin terapiaan.

Mun mies on 165cm ja ihan täydellisen mittanen, (koska sillä ei ole oikeesti mitään merkitystä).

Vierailija
6/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pienet miehet ovat vähän sellaisia aisureita.

Vierailija
7/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, 0/5. 175cm on keskipituinen.

Vierailija
8/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua sorsitaan, se johtuu ihan tuosta omasta asenteestasi. Itsesääli karkottaa ihan kaikki, lukuunottamatta joka sortin hyväksikäyttäjiä ja kiusaajia.

Vierailija
9/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ne vasta tekee hassun näköiseksi.

Katoppa vaikka Ressu Redfordia. Hän on oikeasti lyhyt. Oli naimisissa missin kanssa. Elättänyt itsensä musiikilla vuosikymmenet. Ja on vielä keski-iässäkin vetävä.

(Myös pianisti Lenni-Kalle on pitkän missin kanssa).

Kyse on itsetunnosta. Siitä kun hyväksyy itsensä. Niin muutkin hyväksyy.

Vierailija
10/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lyhyt mies on naimisissa :)

Vierailija
11/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tuon pituinen, ja 20 cm lyhyempi vaimo on alkanut jo kyllästyttää. Tulee niska kipiäksi.

Vierailija
12/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotetut kengät on 100% pahempi turn-off kuin tuo ihan normaali pituus.

Vierailija
13/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamoon. Ei taida olla provo. Jos kaveri seisoo suorassa eikä kohtele muita huonosti heikon itsetunnon korvaajana, kukaan ei kiinnitä toisen pituuteen huomiota. Ei ainakaan pitkät tyypit.  

t. pitkä jeppe.  

Vierailija
14/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kivaa ole. On vähän vapaata riistaa kiusaamiselle. Lukemattomista asioista kiusaaminen on kriminalisoitu, mikä on tietysti oikein, mutta pituudesta saa pilkata. Kaikkea peilataan sen kautta. Olen pärjännyt työelämässä. No siitä sanotaan, että pätkä pätee. Olen lihaksikas, siitä sanotaan, että kompensoin pituutta. Niin tai näin aina on väärin. Täytyy olla todella kova luonto jos pystyy pitämään hyvän itsetunnon. Minä en pysty.

Vierailija
15/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, sori nyt vaan.. Minä olen 170cm mies eikä ole ikinä ollut ongelmia saada naisseuraa tai kukaan ei ole tullut pituutta kommentoimaan. Itseluottamus ja käytöstavat ratkaisee naisten kanssa eikä pituus. 

Vierailija
16/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain noin 175cm mies ja ahdistaa olla näin lyhyt. Kärsin alemmuuskompleksista kumpa olisin edes 180cm. Joudun käyttäämääm kenkiäkin missä paljon korkoa etten näyttäis nii lyhyltä. Naiset taas sorsivat kun olen näin lyhyt. Ei oo helppoa olla näin lyhyt. Lihaksia voisi hankkia mutta lyhyet miehet jolla isot lihakset näyttävät vaan huvittavilta.

Angstinen höpönassu.

Jos olisit pidempi valittaisin mulkkusi pituutta.

Jos sinulla olisi puolimetrinen halko valittaisit kaljuuttasi.

Jos olisit kuin Kuustosen kusipää fledasi puolesta, valittaisit käyhyyttäsi.

Jos sulla olis Gatesin rahat, valtittaisin jotakin, ihan mitä tahansa jotta voisit tuntea itsesi onnettomaksi.

Olet toivottavasti myös ruma, aivoiltasi alikehittynyt, omaat vittumaisen luonteen ja korttelin suurimmat peräpukamat.

Ei vaiska, jos sulla olisi suuret peräpukamat, se olisi ihan hyvä syy valittaa istumisen hankaluutta joten kun vingut pituudestasi, sinulla on asiat hemmetin hyvin, luuseri.

Vierailija
17/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 171cm ja kaikki aina luulee minua 190cm.

Ehkä se johtuu pitkäpäisyydestäni?

Vierailija
18/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunapää hiustupsulla kirjoitti:

Itse olen 171cm ja kaikki aina luulee minua 190cm.

Ehkä se johtuu pitkäpäisyydestäni?

Eli kannattaa hommata korkea tupee, jolla saa pään näyttämään sexysti 10 senttiä korkeammalta.

Vierailija
19/36 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa, sori nyt vaan.. Minä olen 170cm mies eikä ole ikinä ollut ongelmia saada naisseuraa tai kukaan ei ole tullut pituutta kommentoimaan. Itseluottamus ja käytöstavat ratkaisee naisten kanssa eikä pituus. 

Peesi tähän. 170 cm myös, ja olen seurustellut niin itseäni pitempien kuin lyhyempien naisten kanssa. Rouva on joku 168 cm pitkä.

Jos 175 cm pitkä kundi kokee olevansa tumppi niin se on yksittäisen hobitin henkilökohtainen voi voi. Varmaan heijastuu itsetuntoon ja sitä tietä ko. miehen haluttavuuteen.

Vierailija
20/36 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups