Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten työssäkäyvä mies jää tahtomattaan sinkuksi

Vierailija
12.01.2019 |

Näitähän on, aika paljonkin.

Osaatteko kertoa miksei saa naista vaikka tuo oleellisin asia on kunnossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se oleellisin asia pärstäkerroin? Kuvaa!

Vierailija
2/5 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on yhtä monia kuin työpaikkojakin. Itselläni se on varmaankin se, etten ole kova poika hännystelemään naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tietyn iän jälkeen tuo on se jolla on merkitystä. Siksi ihan hyvä kysymys.

Vierailija
4/5 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan höperö? Miten tuo liittyy sinkkuuteen? Ja miksi vastailet itsellesi? N

Vierailija
5/5 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen esimerkiksi varmaan liian huono nähdäkseni vaivaa ja työtä sen eteen, että "saisin" naisen. Ja varmaan olen liian kiintynyt tämän hetkiselle asuin seudulleni ai ainakin olen kohtuu hyvä hukkaamaan itseni omiin askareisiini ja puuhiini. - Toki varmasti voisin muuttaa muuallekin, jos tähän olisi olemassa hyvä syy, kuten uusi houkutteleva työtarjous mutta varmaan myös kumppanin vuoksi .  Täällä kun olen ja elän nyt missä olen, niin  yksinkertaisesti potenttiaaliset, suunnilleen ikäiset naispuoliset sinkut ovat hyvin harvassa ja vielä harvemmassa ne, jotka saattaisin kokea puoleensa vetävinä. 

Minulla ei ole myöskään, mitään tarvetta tai halua yrittää saada kumppanikseni ketään parisuhteessa olevaa.  Jonkin verran olen miettinyt, että jos hakisin esim. netin kautta seuraa, niin miten kaukana elävää naista uskaltautuisin lähestyä ilman, että naisen ensimmäien ajatus on, että mikä rumasana haaveksija minä olen. Ts. miten vakuuttaa hänet, että olen tosissani, enkä vain hetken (seksi-)seuraa hakemassa.