Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhdeko eron jälkeen?

Utelias.
12.01.2019 |

Moni nainen on kertonut, ettei enää pitkän suhteen ja eron jälkeen haikaile uutta suhdetta vaan on onnellinen sinkkuna. Minua alkoi kiinnostamaan, miten yleistä tällainen ajattelu on. Niinpä kysyn asiaa gallupin muodossa.

Uusi suhdeko eron jälkeen?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina inhonnut ihastumisvaihetta. Sitä epävarmuutta ja säätämistä jne. Puhumattakaan siitä, että treffailuskene on tyystin muuttunut ja aivan vieras. Olen ollut mieheni kanssa 23v ja monenlaisia vaiheita on ollut. Aikamoisena kannustimena hankaluuksien selvittämisessä on ollut just se, etten millään ikinä haluaisi ryhtyä uuden suhteen muodostamiseen. Onneksi myös rakastan miestäni. Avioliitossa on hyvä.

Vierailija
4/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena kuusi vuotta ja kun mies petti, erosin. Kuukauden kuluttua tapasin nykyisen mieheni jonka kanssa olen ollut jo 25 vuotta. Tämän jälkeen en enää uutta miestä kaipaa.

Vierailija
5/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko suhdetta tositarkoituksella vai seksisuhdetta?

Vierailija
6/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko suhdetta tositarkoituksella vai seksisuhdetta?

Oikeaa suhdetta ajattelin, mutta seksisuhdettakin havittelevat voivat vastata.

Vierailija
7/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vastauksia, kiitos.

Vierailija
8/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen olin 3v yksin lasten kanssa, vain pari fwb suhdetta ko aikana.

Nyt toisessa pitkässä suhteessa jo 23v. Ihana herätä toisen viereltä ja jakaa arki ja juhla. Vanhimmat lapset ovat muuttaneet kotoa jo 10-15v sitten. Eikä olisi tätä ihanaa kuopustakaan joka vielä asuu meidän kanssamme.

Vierailija
9/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin en, koska olin varma etten 20 vuoden parisuhteen jälkeen ikinä enää halua miestä. Vaan kappas, niin sitä vain reilu vuosi erosta seurustelin ja 3,5 vuotta nyt yhdessä oltu. Hyvä arki, tasaista, leppoisaa ja ihana mies. En olisi ikinä uskonut, että elämä voisi ollanäin helppoa.

Eli voi olla yhtä mieltä ja se elämä vain viekin toisaalle.

Vierailija
10/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden pituinen parisuhde päättyi tälle vuosikymmenelle tullessa, enkä sen koommin ole mieheen koskenut. Ei kiinnosta, nähty ja koettu jo. On paljon mukavampaa ja halvempaakin olla vain itsekseen, elää vain itseä varten, siivota vain omat jäljet ja niin edelleen. Omalla kädelläkin saa aina.

En kaipaa parisuhteestani mitään.

Vierailija
11/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 17v yhdessä mieheni kanssa ja jos eroaisimme en usko että jaksaisin enää uutta suhdetta. Liian paljon vaivaa ja säheltämistä aloittaa kaikki taas alusta.

Vierailija
12/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin uuden suhteen. Olen 30v, enkä vielä ajatellut ryhtyä vanhaksi piiaksi. Lisää lapsiakin voisin vielä haluta, on kaksi mutta kolme olisi hyvä. 

Vierailija
13/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi pitkää suhdetta. Ensimmäinen oli niin kuollut niin pitkään, että suorastaan janosin uutta suhdetta. Toinen suhde taas oli ihan erilainen, niin intensiivinen ja niin kuluttava, että sen loputtua olen halunnut pysyä erossa miehistä. Ehkä joku päivä vielä se halu herää, mutta tällä hetkellä nautin tästä elämäntilanteesta ihan täysillä.

Vierailija
14/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin en ole varma.

Erosin pitkästä suhteesta ja nyt en kelpaa kenellekään. Helpompi unohtaa miltä läheisyys tuntuu, kun hakata päätä seinään kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
15/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kuinka lujasti takkiin suhteissa tuli. Itse en enää halua yhtään miestä pilaamaan elämääni. Lapset on tehty ja nyt on aika ajatella itseään.

Vierailija
16/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/17 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 13 vuotta, haaveilen uudesta suhteesta koko ajan. En vaan tiedä mistä läski keski-ikäinen sen löytäis. Nettiin en uskalla mennä enkä laittaa kuvaa (toki ylipainosta kertoisin heti profiilissa). Pienellä paikkakunnalla riski törmätä työkaveriin on iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän