Ostolakossa bloggaajan kirja
Mitä mieltä olette siitä, että ostolskossa bloggaaja on tehnyt kirjan? Hän on joutunut sisäänostamaan siitä itselleen hirveät määrät.. Meneeköhän kaupaksi.. mua ei kyllä ainakaan kiinnosta.
Kommentit (77)
Virve kommentoinut tätä keskustelua instassa 😂 kuulemma miks antaa rahojaan muualle jos ne voi saada itse. En ihan tajua miten se pätee tässä 🙄🙈
Virvellä ei ihan taida olla talousmatikka hallussa tai sitten hänellä ei ole pikkurahasta puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Virve kommentoinut tätä keskustelua instassa 😂 kuulemma miks antaa rahojaan muualle jos ne voi saada itse. En ihan tajua miten se pätee tässä 🙄🙈
Huomasin saman ja kieltämättä vähän ihmettelin Virven kommenttia. Entä jos Virve on ostanut omilla rahoillaan 1000 kirjaa, mutta saakin myytyä niistä vain 500? Miten se olisi kannattavaa?
Jospa Virve halusi ostaa itse osan kirjoista Elevenillä myytäväksi, jotta saa myyntituloista isomman siivun? Vrt. Jos kirjaa myytäisiin vain kustantajan välityksellä (tai miten nuo kirjan myynnit nyt oikeasti menee)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman ja kieltämättä vähän ihmettelin Virven kommenttia. Entä jos Virve on ostanut omilla rahoillaan 1000 kirjaa, mutta saakin myytyä niistä vain 500? Miten se olisi kannattavaa?
On ostanut omilla rahoillaan 2000 kirjaa, mikä olisi tuolle kirjalle tosi kova kokonaismyynti. Koska tuo on saatavilla mm. Bookbeatista ilman erillistä maksua, e-kirjana ja halvemmalla muualta, ei varmasti saa edes sitä 500 myytyä elevenistä :(
Vierailija kirjoitti:
Jospa Virve halusi ostaa itse osan kirjoista Elevenillä myytäväksi, jotta saa myyntituloista isomman siivun? Vrt. Jos kirjaa myytäisiin vain kustantajan välityksellä (tai miten nuo kirjan myynnit nyt oikeasti menee)?
Tuskin vaan saa noin isoa määrää myytyä, eli saattaa jäädä pahasti tappiolle.
Hänhän se on aina oikeassa eikä halua kuunnella muiden mielipiteitä. Fakta vaan on, että kaikki eivät joudu tai halua sisäänostaa kirjoittamaansa kirjaa itselleen tollei vaan mieluummin sitä julkaisevat omakustanseisena sitten. Jos siis haluavat tulot itselleen. Tuo oli vaan huono diili. En halua mollata virveä ja kaikkea hyvää hänelle toivon. Mutta ehkä häntä ei sitten haittaa mahdollinen tappiolle jääminen. Lets hope että kaikki elevenin kirjat myydään. Heh, onkohan kirja sitten Elevenin joulukalenterissa jos ei mee kaupaksi. :)
Aika heikolta diililtä kuulostaa. Kohderyhmä (suomenkieliset k-kosmetiikkaharrastajat) on jo sen verran pieni, että ostajakuntaa on auttamatta liian vähän. Esimerkiksi Reditin AsianBeautySuomi on tällä hetkellä 288 lukijaa ja Jodelin asianbeautyssa näkyisi olevan 813. En usko että edes neljännes näistä aikoo ostaa, vaan etsii jatkossa tietonsa itse ja hassaa rahansa mieluummin suoraan kosmetiikkaan.
Ei myöskään varmaan kerro hyvää että Alexa Dagmarin 2016 julkaistua Nuoren naisen opasta on jo viime vuonna nähty kauppojen "saa ottaa"-koreissa. Alexa on kuitenkin seuraajamääriltään suositumpi ja kirja varmaan puhuttelee suurempaa joukkoa kuin Virven opus.
Tämä kirja todennäköisimmin tarttuu mukaan heräteostoksena kirjakaupasta, kuin Eleveniltä, joka varmaan tulee lahjoittamaan näitä kylkiäisenä k-kosmetiikkaa tietyllä rahamäärällä ostaneille.
Olisko lisää mielipiteitä kirjasta sen lukeneilta?
Itselleni ei tullut kirjasta paljoa uutta tietoa korealaisesta ihonhoidosta, olen kuitenkin käyttänyt korealaista kosmetiikkaa jo monta vuotta. Suurin osa kirjan tiedoista löytyy netistä, ja Virven blogista. Toki ne ovat kirjassa mukavassa kompaktissa paketissa, mutta en kirjaa itselleni ostaisi (lainasin kirjastosta).
Ärsyttävin silmiinpistävä asia kirjassa minulle oli kuinka monta kertaa voidaan mainita sanat "täyteläisen kosteutettu" :D sama toistuu blogissa, ja instagrammissa!
... Tai klähmäinen. En pidä Virven kirjoitustyylistä, jauhaa ainakin blogissa samaa asiaa pienin eri sanakääntein, tarvitsisi tiivistämistä. Välillä tulee olo, että aivan kuin pitäisi lukijaansa vähän yksinkertaisena. En ole kirjaa selannut, mutta jos se on kirjoitettu samaan tyyliin kuin blogi, niin ei kyllä pysty lukemaan.
Tosi huono diili, ilmeisesti oletti että suuri lukijamäärä ostaa myös kirjan, vaikka tuossakin genressä myynti on muutenkin pieni ja lisäksi wsoy myy kirjaa lukemattomissa paikoissa ja myös e-kirjana. Kirja on myös sellainen, jonka moni minimalisti laittaa myöhemmin poistoihin. ;)
Kaiken lisäksi kirjasta saa todella vähän muutenkin omaan taskuun, esim. bod piste fi löytyy laskuri.
Vierailija kirjoitti:
Tosi huono diili, ilmeisesti oletti että suuri lukijamäärä ostaa myös kirjan, vaikka tuossakin genressä myynti on muutenkin pieni ja lisäksi wsoy myy kirjaa lukemattomissa paikoissa ja myös e-kirjana. Kirja on myös sellainen, jonka moni minimalisti laittaa myöhemmin poistoihin. ;)
Kaiken lisäksi kirjasta saa todella vähän muutenkin omaan taskuun, esim. bod piste fi löytyy laskuri.
Tämä. Miten minimalisti Virve ei tullut asiaa ajatelleeksi, tuon tyyliset tietokirjat ovat juuri niitä pahimpia turhakkeita kun tuoreemman tiedon löytää kyllä netistä ja asiasta oikeasti kiinnostuneet eivät tarvitse tällaista tietokirjaa. Virven persoonakaan ei riitä kirjaa myymään, pidin hänestä ennen mutta sitten joka välissä oman torvensa soittelu ja yhä uudelleen toistuvat samat aiheet tekivät tehtävänsä. Eiköhän kirja kohta ole elevenilläkin alekorissa vitosella.
Katja Kokko on myös kirjoittanut kirjan korealaisesta ihonhoidosta. Kumpi kirjoista on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Hänhän se on aina oikeassa eikä halua kuunnella muiden mielipiteitä. Fakta vaan on, että kaikki eivät joudu tai halua sisäänostaa kirjoittamaansa kirjaa itselleen tollei vaan mieluummin sitä julkaisevat omakustanseisena sitten. Jos siis haluavat tulot itselleen. Tuo oli vaan huono diili. En halua mollata virveä ja kaikkea hyvää hänelle toivon. Mutta ehkä häntä ei sitten haittaa mahdollinen tappiolle jääminen. Lets hope että kaikki elevenin kirjat myydään. Heh, onkohan kirja sitten Elevenin joulukalenterissa jos ei mee kaupaksi. :)
Kirja on nyt 15% ALE:ssa Elevenillä
Luulen, että tulee varmasti olemaan elevenin joulukalenterissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikolta diililtä kuulostaa. Kohderyhmä (suomenkieliset k-kosmetiikkaharrastajat) on jo sen verran pieni, että ostajakuntaa on auttamatta liian vähän. Esimerkiksi Reditin AsianBeautySuomi on tällä hetkellä 288 lukijaa ja Jodelin asianbeautyssa näkyisi olevan 813. En usko että edes neljännes näistä aikoo ostaa, vaan etsii jatkossa tietonsa itse ja hassaa rahansa mieluummin suoraan kosmetiikkaan.
Ei myöskään varmaan kerro hyvää että Alexa Dagmarin 2016 julkaistua Nuoren naisen opasta on jo viime vuonna nähty kauppojen "saa ottaa"-koreissa. Alexa on kuitenkin seuraajamääriltään suositumpi ja kirja varmaan puhuttelee suurempaa joukkoa kuin Virven opus.
Tämä kirja todennäköisimmin tarttuu mukaan heräteostoksena kirjakaupasta, kuin Eleveniltä, joka varmaan tulee lahjoittamaan näitä kylkiäisenä k-kosmetiikkaa tietyllä rahamäärällä ostaneille.
Elevenillä en ole tällaista vielä bongannut, mutta korealaisen kosmetiikan kaupassa yeppo.fi:ssä on nyt juuri tämä diili. Kirjaa myydään varsin reilulla alennuksella, ja sen saa myös muiden ostosten kylkiäisenä.
Paljonkohan näitä mahtaa olla vielä elevenillä... Luulen, että vuoden sisällä alkaa heilläkin tyhjennys.
Ostin kirjan eleveniltä ja se on MAHTAVA tietopaketti ja siinä todellakin on paljon muutakin kuin tuotemerkkejä. Lopussa oli niitä korealaisen merkin tuotteita. Itseäni ei juuri ne kiinnosta koska toteutan ihonhoidon kokonaisuudessaan Nu Skinin tuotteilla joka sopii tähän erittäin hyvin.
Ja bloggaajana Virve on musta aivan huippu 😊
Et epäilijät eikun ostoksille ja kyllä mä suosittelen että ostaa sen Eleveniltä😊