Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi: hiukset laitettu vai ehostus

Vierailija
12.01.2019 |

Kumpi vaihtoehto, jos olisi pakko valita. Saa perustella.
Pitäisi lähteä töihin, kouluun tai muualle julkiseen paikkaan (muuhun kuin lähikauppaan) missä sinut tiedetään ja tunnetaan. Käyt suihkussa ja pitää valita laitatko hiukset vai meikkaatko. Molempia et saa!

Yläpeukku = hiukset laitettu, ei lainkaan ehostusta

Alapeukku = hiukset suihkun jäljiltä mutta ehostusta saa käyttää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ehdottomasti.

Vierailija
2/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pitkille hiuksille tarvitse tehdä mitään. Jos on kovin takussa, niin sutaiseen korkealle ponnarille tai nutturalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina kevyesti töihin ja ihmisten ilmoille lähtiessäni. Hiukset ovat pese ja pidä tyyliä, joten niissä ei ole koskaan mitään laittamista, ellen sitten jotain hyvin erityistä juhlakampausta tee ammattilaisen käsittelyssä.

Vierailija
4/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat hiukset ehdottomasti ennen meikkiä.

Vierailija
5/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset - eikä nekään erityisesti laittettuina, kunhan puhtaat ja kammatut. Mulla vähän olkapäiden alapuolelle tulevat hiukset.

En ole meikannut vuosiin. Ehkä joka toinen vuosi käyn kestovärjäyttämässä ripset jos oikein innostun.

Vierailija
6/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin hiukset, meikittä voisin lähteä mutta en ikinä ilman, että hiukset olisivat pesun jäljiltä!

Vierailija
7/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi vaihtoehto, jos olisi pakko valita. Saa perustella.

Pitäisi lähteä töihin, kouluun tai muualle julkiseen paikkaan (muuhun kuin lähikauppaan) missä sinut tiedetään ja tunnetaan. Käyt suihkussa ja pitää valita laitatko hiukset vai meikkaatko. Molempia et saa!

Yläpeukku = hiukset laitettu, ei lainkaan ehostusta

Alapeukku = hiukset suihkun jäljiltä mutta ehostusta saa käyttää

Tottakai ne, joilla on luonnostaan helppohoitoiset hyvännäköiset hiukset valitsevat ehostuksen, ja päinvastoin. 

Itse sanoisin kevyt ehostus, koska tukkani on sellainen ettei se tarvitse laittamista. 

Vierailija
8/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaat hiukset ehdottomasti ennen meikkiä.

Minä ainakin käsitin että hiukset on puhtaat, jos kerran suihkussa käydään.

Vierailija
9/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset. Persvakomittaisia ei voi jättää harjaamatta ja messy bun on enemmän tyttären hommia. Naama sen sijaan menee meikittäkin.

Vierailija
10/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että löysin miehen, joka hyväksyy minut ilman meikkejä ja hiusten laittamisia.En tarvitse mitään kosmeettisia tuotteita. Olen ylipainoinen, mutta mieheni ei katso kilojani,vaan luonnettani. Hän haluaa jäädä suomeen, meille on tulossa vauva.

Vierailija
11/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v miehen mielipide. Laittakaa hiukset. Naiset ovat useimmiten kauniimpia ilman meikkiä. Enkä ole mikään pervo setä, vaan sivistynyt 40v avioliitossa ollut mies, jolla on oma kaunotar kotona, ilman meikkiä omasta valinnastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän