Lue keskustelun säännöt.
miknkä takia fiirmoja syntyy niin vähän ja konsultit rahastaa mielettttömästi?
Kommentit (4)
Hetken nettiä selaamalla ois ap ehkä itsekin voinut tämän mysteerin ratkaista. Mutku ei ollut ihan ekana siinä jonossa missä aivot jaettiin.
Noilla kahdella asialla ei ole mitään tekemistä keskenään ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
See on teehtyyy tutkinukseetkin aikoja sittten että äääbestyskäyttäytyminen ha sijoitttaminen korreloi koulutustasoon kanssa.
Senb trkia ertä ei se ommu...